Adresa: | Nad Ohradou 23 130 00 Praha 3 |
---|---|
www: | http://www.gym-prazacka.cz/ |
e-mail: | [email protected] |
tel: | +420 271 096 731 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Jakožto úspěšná absolventka německé větve uvedeného gymnázia vřele doporučuji se tomuto ústavu vyhnout velikým obloukem. Až na pár jak lidsky, tak profesně výjimečných profesorů, jmenovitě pan profesor Macela, který mi, troufám si říct, změnil život, pan profesor Kalač nebo profesorka Marková, můžete na škole počítat s bandou klaunů, kteří mentalitou zůstali na počátku devadesátých let a svým přístupem vám ukáží, co to znamená malost českého vzdělávacího systému. Na vyznamenání, natož samé jedničky, můžete zapomenout, jelikož s největší pravděpodobností dostanete fyzikářku, která navzdory školnímu řádu hodnotí pomocí Gaussovy křivky, nebo se vaše dějepisářka/češtinářka rozhodne, že spodní hranice jedničky je 97%. V případě, že se vám v průběhu studia psychicky či obecně životně přitíží, škola vám ještě šlápne trochu víc na krk a jednou dvakrát týdne od někoho uslyšíte, že jestli TEDY KONEČNĚ NEZAČNETE NĚCO DĚLAT, můžete se u maturity rovnou otočit ve dveřích. V případě, že máte z většiny nesmyslně těžkých testů trojky, někdo vám určitě párkrát připomene, že byste se při kariérním rozhodnutí neměli takhle přeceňovat a raději zvolit nějaký jednodušší obor, ne-li se vůbec vykašlat na vysokou. Vrcholem této jedné velké frašky je, že se už roky zavírají oči nad velmi nevhodným chováním pár profesorů a od roku 2023 se problém vyřešil zpřísněním dresscodu, takže spousta studentů jako snad na jediném gymnáziu v ČR končí v ředitelně kvůli příliš krátkému tričku.
Tak co, jak syn dopadnul?
Dobrý den, Krystýno, gratuluji k přihlášce, udělali jste určitě dobře. Klidně se mi ozvěte na [email protected] ať to tady neplevelíme. Pěkný den!
Dobrý den, opožděně Vám moc děkuji za postřehy a poznatky. Přihlášku jsme podali na německou větev (syn má na základce němčinu a docela ho baví). Letos je ale obrovský převis zájemců, takže zůstáváme na zemi:) Díky moc a kdyby to náhodou vyšlo, s dovolením se zase ozvu.
Dobrý den, Krystýno, po prvním pololetí můžu říci, že je veliký rozdíl mezi jednotlivými profesory. Každý jede podle svých materiálů, o učebnice se žáci moc opřít nemohou a pokud chybí a spolužáci nemají kvalitní zápisky, tak v testu děti pohoří, to platí pro obě větve. Na německé větvi učitel biologie například řekl, že děti chystá na medicínu, a když má syn 4 A4ky zápisků z hodiny, tak je ještě rád. Na Německé větvi má syn např. super učitele na AJ, umí AJ, byl v USA a jede z ostra. Učebnici dostali na úrovni A2/B1, ale učitel začal někde na B1 a jede dál. Syn je rád, je už mnohem dál, ale ostatní se topí v gramatice, kterou učitel považuje za již probranou. Opačná situace je na VŠ větvi, tam se druhý syn nudí a učitel opravdu začal na A2 úrovni. Ostrý je tady dějepis, obě větve mají stejnou profesorku, učebnice si napsala svoje a do testu dává ty nejmenší detaily z postranních poznámek. Ono opravdu záleží, jakého profesora dostanete a jaké má nároky, rozdíly jsou opravdu velké. Syn na německé větvi má z mého pohledu učitele, které synovi více sedí a vyhovují, na VŠ větvi se to až tak nepovedlo, ale to není chyba asi té větve. Například němčina na VŠ větvi má také 2 skupiny a každá skupina je na tom jinak. Holt si to chce najít ten svůj předmět a zbytek jen tak udržovat. Němčinu na NJ větvi má syn super a je s ní moc spokojený, do němčiny se zamiloval, před příchodem neuměl ani slovo a nyní z ní umí víc než ze španělštiny, kterou se učil od 4.třídy. Držím place u zkoušek, a kdyby Vás zajímalo něco konktrétně, klidně se zeptejte
Dobrý den, děkuji za Váš přehled a názor, máte, prosím, nějaké nové poznatky na konci prvního pololetí? Bylo by možné popsat +/- mezi německou větví a všeobecnou? Děkuji za hodnocení, s pozdravem Krystyna Wanatowiczová
Zdravím všechny, kteří hledají trochu aktuálnější info o Pražačce. Jsem rodič, mám zde 2 děti v současných primách, takže můžu časem posoudit rozdíl mezi německou větí a všeobecnou. Začnem od začátku u přijímaček, na německou větev stačí body kolem 39 až 40 a člověk se na odvolání dostane, většina těch na prvních místech přejde buď na všeobecnou větev nebo na prestižnější gymply. Na všeobecnou větev je větší nával, tam je potřeba tak 41 bodů, aby vyšlo odvolání. V primách je většina dětí na odvolání, obě třídy mají super kolektiv, fakt se to sešlo dobře, což není tak běžné. Na adapťáky jela VŠ větev do Čech na 4 dny a NJ větev na 5 dní hned za hranice. Oba kurzy super, program řídila agentura a děti se bezvadně seznámily. Co se týče učení, tak zatím nemůžu hodnotit, pouze AJ bude slabší, učí čeští lektoři a syn na VŠ větvi chytnul učitele, který nemá ani žádný přízvuk a moc AJ neumí. Oba synové mají úroveň B2, takže dost trpí, ale s tím se počítalo. VŠ větev má ale hlavní jazyk AJ, tak jsem čekala, že tam budou kvalitnější učitelé. Začíná se na úrovni A2/B1 dle učebnic, které děti dostaly. NJ větev i VŠ mají stejné učebnice na AJ i na NJ. Na NJ větvi mají 4 hodiny NJ a 2 hodiny mají s rodilou mluvčí a 2 s českou učitelkou. Jinak na NJ větvi nejsou laborky z Bi, CH a Fy, jen běžné hodiny. Na VŠ větvi mají běžné hodiny plus ještě laboratorní práce. Na VŠ větvi se volí 2.jazyk, kdo chce NJ, dostane NJ, kdo chce Fr, má Fr, jazyky se nepřidělují, což je super. Do jídelny se chodí na ZŠ, prochází se budovou. Synům tam zatím chutná, připravovala jsem je na hrůzy, které jsme zažili my na ZŠ, ale prý v pohodě. Ono za 34,-Kč nelze čekat zázraky. Tak to je zatím vše, časem budu schopná posoudit kvalitu výuky.
Ahoj, mohl by sem prosím někdo ze studentů dát aktuální info o škole? Jak se chovají učitelé k dětem, jak je na tom jídelna, jak je vybavená počítačová učebna. Jak kvalitní je ta německá větev, je nutná předchozí znalost jazyka nebo se jede od začátku? Podporují učitelé nadané děti? Jde mi hlavně o matematiku. Moc díky.
Jak to dopadlo? Jsi tam spokojená?