Hodnocení škol

Změnili jsme způsob přidávání komentářů!

Nově je potřeba pro odeslání příspěvku úvest správnou emailovou adresu, nebo se přihlásit.

Emailová adresa bude použita jen pro potvrzení příspěvku a nebude se již zobrazovat přímo u komentářů.

Beru na vědomí

Poslední příspěvky

Gymnázium profesora Jana Patočky
Ester – 10.11.2024 07:24 reagovat strom

Ano, přesně, v Americe máte 4 předměty, v Česku 17, v Americe absolvujete střední školu tím, že máte ročníkové vysvědčení ze 4 předmětů, není tam maturita. V Česku absolvujete střední školu tím, že máte ročníkové vysvědčení ze 17 předmětů plus maturitu ze 4 předmětů v rozsahu celého středoškolského učiva. I ve vysokoškolském studiu mnohdy v cizině nejsou státnice, ale v Česku ano. Nehledě na tom, že je to tam i vizuálně lepší, Florida apod. oceán, přímořská městečka, jak je člověk z Česka zvyklý na samé šedivé socialistické paneláky a hnědé oprýskané činžáky, tak si tam připadá jak v pohádce a v jiném světě.

ZŠ Horáčkova
Anonym – 7.11.2024 21:54 reagovat strom

Na školu jsem chodil celých devět let. Za mě škola měla nejlepší učitelé i vedení. Bohužel se po změně ředitelky značná část učitelů rozhodla odejít ze školy. Za mě je to asi trochu normální, že se změnou vedení se mně i zaměstnanci, ale v takové míře jako je to tady teď, by to asi být nemělo. MČ PRAHA 4 o problému ví, jenom nikdo z nás neví, jestli něco dělá. Na školu mám úžasné vzpomínky a ještě se tam občas rád zastavím pokecat s učitelema. Školu všem doporučuji, skvělá výuka jazyků i přístup učitelů.

Gymnázium Omská
Anonym – 7.11.2024 01:15 reagovat strom

Do maturity jsem se držel zásady: NEUČ se, NEUČ se, NEUČ se a nos domů na vysvědčení "Prospěl s vyznamenáním". Co se pamatuji, tak tuto zásadu mě přinutili porušit jen 2x = v pololetí 8.střídy na Osmileté SŠ před přihláškou do 9.třídy 11-leté SŠ a podruhé asi v 10.třídě. Takže jsem se do maturity asi 2 až 4 odpoledne učil, (o svatém týdnu jsem se učil dopoledne a odpoledne jezdil na kole). Dával jsem při výkladu bacha a z M a F jsem vše chápal a z nelogického dějepisu, zeměpisu atd, jsem si na písemky dělal taháky a na zkoušení jsem přišel na fintu, kterou jsem prozradil jen svým vnoučatům, z nichž 1 dokázal v pololetí na Omské propadnout – tenkrát na konci roku už prošel, a na Omskou dodnes nenadává. Do maturity jsme měli do 13-ti až 14-ti.hod, po příchodu domů jsem hodil tašku do kouta, vzal bicykl a jel do Dolních Počernic k rybníku a pak do tělocvičny, a jestliže jsem nešel do tělocvičny, tak jsem jel cca 50km od Prahy a zpět. Druhý den ráno jsem vysypal tašku, dával do ní učebnice a sešity na tento den a říkal si přitom, z čeho bude opáčko a musím se na to o přestávce podívat a jaké dcv musím honem ve škole udělat. Totéž jsem si říkal i po cestě do školy abych náhodou něco nezapomněl dodělat. BYL TO BLAHÝ ŽIVOT-protože jsem dával pozor a v M a F jsem chtěl vědět nejen jak to je, ale i proč to tak je, tak jsem M a F rozuměl a STAČIL JSEM VŠE VE ŠKOLE. Proto NEVÍM, PROČ SI STĚŽUJETE NA MOC UČIVA-DÁVEJTE POZOR NA TO, CO UČITEL ŘÍKÁ A SNAŽTE SE UHODNOUT JAKÉ DALŠÍ SLOVO V DANÉ VĚTĚ POUŽIJE. SNAŽTE SE LOGICKY MYSLET A HLEDAT SOUVISLOSTI MEZI JEDNOTLIVÝMI ZNALOSTMI (Souvislosti tvoří síť mezi znalostmi, která je podobná pavoučí síti. Pohyb po této sítí je logické myšlení a máte se přitom dostat od zadání k výsledku. Jestliže máte nějakou znalost připoutanou k ostatním jen jednou souvislostí, tak když zapomenutím této souvislosti zapomenete i dotyčnou znalost. Když tam máte několik souvislostí, tak zapomenutím jedné či dvou souvislostí dotyčnou znalost nezapomenete a dostanete k ní po zbývajících souvislostech a ty zapomenuté souvislosti si obnovíte. Znalost souvislostí Vám též usnadní práci, např. když se naučíte vzorec pro tepelnou délkovou roztažnost a pak probíráte objemovou tepelnou roztažnost, tak si uvědomte souvislost – nemusíte se to učit, protože je to v podstatě stejné a když se pak učíte deformaci tyče tahem, tak si uvědomte, že se to také nemusíte učit, protože je to v podstatě také stejné. Na druhou stranu by mě asi taky štvalo mít do 16-ti hodin. Myslím si však, že počet vyučovacích hodin je nějakým způsobem omezen MŠMT. Učit jsem musel až na MFFUK, kde jsem vystudoval presenčně 1.specializaci, (to jsem býval vždy několik týdnů lyžovat a spolužáci mi to psali přes kopírák), pak jsem měl v zaměstnání 2.specializaci, takže jsem z ní dělal rovnou doktorát, pak jsem dělal dálkově 3.specializaci na MFF UK (to jsem opět dost flákal – přišel jsem na fakultu za vyučujícím dotyčného předmět, že mám u něj podle rozpisu ze studijního oddělení dělat zkoušku – řekl mi co se mám naučit a dohodl jsem se s ním, že mu za měsíc či za dva zavolám a když mi pak do telefonu řekl termín mé zkoušky, který býval většinou příští týden, tak jsem se teprve potom na to podíval v zaměstnání). Nakonec jsem získal vědeckou hodnost za publikované vědecké práce. Druhou část své zásady jsem přitom nikdy neporušil – na všech vysvědčeních ze ZŠ, SŠ i VŠ jsem měl: Prospěl s vyznamenáním, takže na VŠ bylo vše i s "červeným diplomem". Jestliže se rozhodujete mezi Omskou či jiným gymplem, tak si uvědomte, že na všech gymplech stejného zaměření byste se měli naučit stejnou látku, tj. všechny gymply přírodovědného zaměření učí totéž a obdobně všechny gymply jazykového zaměření učí totéž, i když je to na jazykových gymplech trochu jiné, nežli na přírodovědných gymplech. Jestliže jste už na Omskou či jiný gympl vlezli, tak Vám přeji, abyste si užili mládí a absolvovali maturitu s co nejmenším úsilím a s co nejlepším výsledkem, (tj. snažte se alespoň částečně dodržovat zásadu NEUČ se a nos domů na vysvědčení "Prospěl s vyznamenáním").

Anglicko-české gymnázium AMAZON
Anonym – 4.11.2024 00:40 reagovat strom

ACGA je skvělá škola.... dokud se díváte jen na učitele a na výuku. Pokud se angažujete víc, držte se pravidel ředitelky. Například školní časopis je cenzurován. Samozřejmě učitelé řeknou, že to není cenzura, ale je. Jinak spokojenost se školou je. To ne že ne. Dávejte si ale bacha.

Gymnázium profesora Jana Patočky
Linda – 16.10.2024 07:00 reagovat strom

to s těmi českými a západními mzdy je pravda viz článek https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/kdy-ceske-mzdy-dozenou-zapad-muze-to-trvat-sto-let-varuji-od/r~f9b384308ecd11e5928a002590604f2e/

Gymnázium profesora Jana Patočky
Pavel Nečas – 11.10.2024 10:40 reagovat strom

Gympl je spíše pro holky a podle toho se učitelé chovají,nadržují holkám a to úplně extrémně a studenti jsou hodnoceni spíše podle jejich pověsti než li znalostí!!! A abych nezapomněl tenhle gympl je tak strašně fízláckej že jenom abych napsal tuhle recenzy tak jsem si musel založit novej e-mail. Škola sice může vypadat zvenku dobře ale když vlezete dovnitř vrátíte se o 40 let zpět.

Gymnázium Voděradská
Lucie – 4.10.2024 21:48 reagovat strom

Vedení školy se v létě změnilo a tomu novému není co vytknout. Škola je již nyní kvalitní a věřím, že s novým vedením její úroveň ještě poroste. Dceři se tam líbí, učitelé jsou vesměs vstřícní a já mám jakožto rodič ze školy pozitivní pocit.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis