Hodnocení škol

Změnili jsme způsob přidávání komentářů!

Nově je potřeba pro odeslání příspěvku úvest správnou emailovou adresu, nebo se přihlásit.

Emailová adresa bude použita jen pro potvrzení příspěvku a nebude se již zobrazovat přímo u komentářů.

Beru na vědomí

Poslední příspěvky

Gymnázium Omská
Anonym – 23.7.2024 11:09 reagovat strom

Chodil jsem na Omskou na čtyřleté studium. Na škole panuje arogance a šikana. Učitelé zahlcují studenty řadou nesmyslných informací. Velká část lidí měla v prvním a druhém ročníku krizi. Volba volitelných předmětu je nic moc. Jediný předmět, který kladu za plus bylo ZSV. Velmi špatná atmosféra ze strany studentů osmiletého gymnázia. Omskou nedoporučuji. Doporučuji jít na gymnázium na Praze 1, 5 nebo 6.

ZŠ Hanspaulka
anonym – 1.7.2024 14:20 reagovat strom

Dcera teď čerstvě odešla po 1.ročníku. Hlavně kvůli šikanování dětí ze strany pedagogů. Nesmějí vůbec nic a za sebemenší problém jednoho dítka se trestá celá třída, např. dceřin spolužák příliš mával rukama či běhal (bože, no to je děs! Dítko v 1.třídě o přestávce chce běhat po chodbě!) celá třída nejde na tělocvik, na který přece má právo podle zákona. A pak ještě celá třída kouká na toho chudáka spolužáka, že kvůli němu sedí ve třídě a čekají na zvonění. Za mě se jedná o hrubé komunistické praktiky s kolektivizací viny a to svému dítěti nepřeji. Vztahy ve třídě nejsou dobré, dcera se nedokázala spřátelit s nikým, i když je super komunikativní a extravertní. Tato škola má velmi zvláštní vnitřní prostředí, které nemusí vyhovovat každému. Dcera se těší do jiné školy od září a není ji to vůbec líto.

Akademické gymnázium Štěpánská
Absolventka – 19.5.2024 10:11 reagovat strom

Velice ve zkratce (pro více detailů se ale klidně zeptejte a ráda odpovím): Za mě skvělá škola, nemám na co si stěžovat - říká se, že je náročnější (dost možná je to pravda, ale já to úplně nemám s čím srovnat

ZŠ Kladská
Absolventka – 18.5.2024 16:25 reagovat strom

Některá ze zmíněných tvrzení mě zaráží (nechci je však nikomu brát - je to osobní zkušenost). Ráda bych shrnula svou zkušenost v několika podtématech :) *Spádovost a přijímačky* Je to věc která se tu opakuje a musím potvrdit, že Kladská je opravdu jednou z těch nejžádanějších základních škol a dostat se tam bez spádovosti je dost těžké. Dlouho na škole platilo, že pokud jste byl žákem této školy a měli jste sourozence, pak měl dost velké šance na přijetí (i bez spádovosti - předpokládalo se, že genialita je v krvi). Už by tomu tak být ale nemělo (samotné se mi tam brácha nedostal). Pokud máte jedno dítě na Kladské a to druhé se Vám na ni nedostalo (či to předpokládáte), pak to druhé zkuste dát na Slovenskou - tam bývá menší přetlak a navíc budou mít děti volna/prázdniny ve stejnou dobu. *Kvalita vyučujících* Nenadarmo se říká, že si člověk uvědomí jak dobré něco bylo dokud o to nepřijde - to platí i tady. Zpětně si uvědomuji, že ti učitelé, kteří měli opravdu vysoké nároky, mě toho naučili nejvíc - zmíním skvělou paní učitelku Klimentovou, kterou jsem měla na zeměpis. Neříkám že každý učitel je tam skvělý, ale obecně je kvalitou pedagogického sboru škola nadprůměrná. Jinak ráda bych se zastala některých učitelů, o kterých tady někteří tvrdí, že dětem dávají naschvál špatné známky a dělají jiné naschvály - neříkám, že je to absolutně nemožné, ale obecně je spíš potřeba zahodit rodičovské ego a občas si přiznat, že vaše dítě prostě není ten největší génius a tak to prostě je. Není to nic špatného, každý máme oblíbené předměty, nějaké méně a jen zřídka se stane, že se najde někdo vyloženě geniální (pozor - i takoví na Kladské byli/jsou). Kladská prostě není nejjednodušší škola, a jestli vám vadí, že při posedu na kafi má váš syn oproti dětem vašich kamarádek horší průměr, pak ho prostě dejte na jinou školu. Sama nemám problém přiznat, že nejsem génius - nebýt jím ostuda prostě není. *Menza* Tohle je za mě další bod, u kterého je potřeba zapomenout na nějaké předsudky o školních jídelnách a netvrdit, že tam vaří špatně, jen protože je to školní menza. Já byla vždy spokojená (před i po rekonstrukci) a ačkoli to není srovnatelné s domácím jídlem, tak si myslím, že vzhledem k dostupným zdrojům je to kvalitní a chutná jídelna. Jediné co, tak byly občas kuchařky nepříjemné (záleželo ode dne) - nic zásadního ale. Jazyky Škola dostává svého jména ("s rozšířenou výukou jazyků"). Samozřejmě je to dost individuální - furt jsou to malé děti, které poslední co zajímá je se učit cizí jazyk, a cítí k tomu přirozeně určitou averzi. Zároveň ale pokud jste motivovaní, pak těch možností je dost. Dotace hodin je dostatečná (snad i nadprůměrná) a navíc jsou i hodiny konverzace - to je něco, co málokterá základka má. Plus je tu dost výjezdů do zahraniční (i když nějaká super partnertví už zanikla - jako Kanada a Hong Kong). Výjezdy jsou jazykové (Londýn, Lauf, Nordeney ad.) pak je i dost škol v přírodě, lyžáků, cyklisťáků, moře v devítce jako odměna a tak.... Podotýkám ale, že ačkoli většina třídy na tyto výlety jezdí, tak to není povinné (pokud máte obavy po finanční stránce věci). *Jazykové certifikáty* Je možnost si udělat mezinárodně uznávané certifikáty. Z AJ FCE (a nějaké další alternativy) a pak všemi obávaný Sprachdiplom B1. Podám to takto - ten diplom je "jakoby" povinný (prostě si na tom škola zakládá) a dělá se v 9. třídě, třeba měsíc před přijímačkami na střední školy (což není nejlepší timing). Nechci kecat ale úspěšnost je někde kolem 75% bych řekla. Někomu přijde ta úrověň málo (na to že se ten jazyk učí 9 let), ale myslím si, že to odpovídá. Je to devět let, během kterých jste ale ještě dítě, máte spoustu dalších předmětů, učíte se to jen ve škole (nekonzumujete ve volném čase německá média) a navíc nemáte vyloženě motivaci se to fakt učit (jako třeba později v životě, kdy vidíte, že umět hodně jazyků je výhoda). Za mě je Sprachdiplom fajn (hodí se to do CV když jdete na první brigádu) ale rozhodně vám to neposlouží u maturity, jak občas škola říká - na většině škol musíte totiž mít pro nahrazení maturity certifikát min. o 1 úroveň vyšší než je státní zkouška. *Náročnost* Když se na to dívám zpětně, asi bych řekla, že škola náročnější je. Osobně jsem šla potom na gympl a byla jsem zaskočená některými rozdíly (v pozitivním slova smyslu pro mě jako absolventa Kladské). Vůbec ne přirozenou inteligencí, ale prostě nějakým obecným přístupem ke škole, zvládání učiva, psaní si zápisků apod. Hodně z těchto věcí je podmíněných i geneticky/osobnostně, ale myslím si, že jsem prostě měla náročnější základku a byla tak o dost připravenější než jiní. *Přijímačky na střední* Náročnost Kladské podle mě dokládají i průměrné studijní výsledky - je prostě normální (ne ale pravidlem), že když se jde z této školy k přijímačkám, tak holt moc bodů za vysvědčení nemáte. Škola je to o něco náročnější a mít samé jedničky opravdu není "samozřejmostí". Zároveň ale pak jste připravení na náročnější režim gymnázií. Jinak co se týče úpěšnosti u přijímaček, tak z mé zkušenosti je dost vysoká. Nejvíce jdou lidé na gymnázia (Kepler, Arabská, Přípotoční, Štěpánská ad.), dále obchodky, výjimečně technické obory/zdrávka/umělecká apod. Sama jsem z toho měla nervíky, protože můj gympl dával hodně váhu vysvědčením ze základky a prostě jsem si v této oblasti nemohla nijak nahrabat - taky jsem pak měla velkou nevýhodu a na oba gymply se dostala až na odvolání. Ale zase si myslím, že jakmile už jsem na tom gymplu byla, byla jsem připravenější na tu nálož než někteří, kteří se tam dostali s lepším umístěním. Tak to je nějaké mé shrnutí, určitě by se toho našlo o dost víc! Obecně jsem ráda, že jsem na této škole byla, je to za mě kvalitní jazyková základka. Ano, zažila jsem si i pár nepříjemností, ale když vidím, co se děje jinde, tak jsem jen ráda že jsem chodila právě na Kladskou. P.S.: omlouvám se za chyby/interpunkci, vždycky mi šla lépe matika než čeština ;)

Gymnázium Omská
jn Jan – 23.4.2024 18:43 reagovat strom

Nevíte někdo, jaké je to nyní na Omské? Má smysl tam jít, nebo jsou na Praze 10 a okolí lepší školy?

Gymnázium Jana Nerudy
Lenka – 15.4.2024 23:56 reagovat strom

Ve zkratce, já bych sem své děti nikdy nedala. A po třídním srazu ani většina mých spolužáků. Absolvovala jsem sice téměř před dvaceti lety Fr sekci, ale když tam vidím tu sestavu učitelů, tak pochybuju, že by se to nějak změnilo. Atmosféra drilu, odlidštění, povýšenosti nad jinými školami a konkrétních šikanózních příběhů ze strany učitelů ( hlavně těch Francouzů) vůči studentům byla velmi přítomná. Možná je tam teď víc prostor pro další aktivity, kdy se může student více nadechnout v rámci studia, ale za mě akorát vycházeli napůl vyhořeli lidé.

ZŠ Lupáčova
Kalmova Alice – 18.3.2024 09:14 reagovat strom

Pokud dostanete na matematiku Vydrovou a na češtinu Čvančarovou, tak jste pro přijímací řízení znevýhodněni a počítejte s tím, že budete muset výrazně zabrat sami. Jedna věc je, co naučí a druhá věc je, jakou kolem toho dělají atmosféru ve třídě. Sečteno podtrženo, namísto na přípravu, vyplýtváte před zkouškami zbytečnou spoustu energie na to, abyste se obrnili před jejich náladami a nějak to přežili.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis