Gymnázium Horní Počernice

Přidat komentář

Reakce na zprávu
Daniela – 5.6.2005 20:03

Vážení, je fajn, že alespoň jeden z předešlých názorů je podepsaný a je to zrovna ten nejmíň pozitivní. Napsat něco špatnýho anonymně by umělo z našeho gymnázia plno studentů, ale buď se i tak bojí, nebo o té možnosti neví. Já mám na školu odlišný názor. Souhlasím ale s tím, že kdokoli může odejít, pokud se mu na škole nelíbí. Já už s jedním gymnáziem zkušenosti mám a nejsou vůbec dobré. Vsadím se, že nespokojení studenti naší školy by tam nevydrželi ani půl roku a ještě by se rádi vraceli do Počernic. U nás nesmíme chodit ven ani my, plnoletí studenti, tam může ven kdokoli, na bezpečnost se absolutně nedbá a to ani u mladších ročníků. To není zrovna nejlepší. Taky bych ráda upozornila na to, že není na každé škole samozřejmostí možnost účastnit se soutěží, jezdit do zahraničí nebo navštěvovat školní kluby. Netvrdím, že se dá se všemi profesory vyjít, protože z vlastní zkušenosti vím, že ne, ale na druhou stranu vztahy mezi profesory a studenty jsou otevřenější než na školách, kde učí tolik lidí, že je ani všechny neznáte. Co se týče pana ředitele, tak jsem možná jediný člověk na zeměkouli, ale absolutně nic proti němu nemám. Někdy se nestačím divit tomu, co o něm slyším, ale nikomu jeho názor neberu. Prostě ho neposuzuju podle několika hodin strávených na parlamentu. Je pravda, že se někdy rozřeční, ale každého nechá říct i jeho názor a to, o čem mluví, je mnohdy zajímavé. Řeči o diktátorovi nejsou na místě. Chápu, že ho za špatného považují ti, kteří by o volných hodinách rádi zašli na pivo k Meinlovi, nebo zakouřit si mezi paneláky, ale až se jim to projeví na zdraví, ještě si na to vzpomenou. Je to otřepaná fráze, ale pravdivá. Netvrdím, že si taky čas od času nedám ráda pivo, ale ve škole a na školních akcí to bez něj přežiju. Nemusíte se mnou souhlasit, ale napište taky svůj názor, schválně, jaký bude.

Kontakt na školu

Adresa: Chodovická 2250
193 00, Praha 9
www: http://www.gymnchod.cz/
e-mail: [email protected]
tel: 281 921 487

Komentáře 37 - 45 z 79

Martin – 25.6.2010 03:07 reagovat strom

Petře co máš za známku z češtiny?:)

Petr, student GymnChod – 21.6.2010 19:34 reagovat strom

Na GymnChod už chodím 5 let, a už trošku vidím, jak to tam chodí. Hodně lidí si na ředitele stěžuje, aniž by vlastně měli důvod. Vsadil bych boty, že polovina přispívajících kritiků ředitele Podešvy nevyjmenuje ani jeden důvod, proč Podešva špatně řediteluje. Ale to ho neobhajuje. Opravdu omezuje jak studenty, tak profesory, hlavně detašovaným pracovištěm na Černém Mostě. Třídy se tam musely přesunovat pod nátlakem a s se spousta sliby ze strany ředitele, avšak slib nesplinil ani jeden (například viz příspěvek Marka Malého). Profesoři také nejsou z povinosti přejíždět mezi učebnami autobusem nadšení, což je pochopitelné. Mezi ředitelem a profesory panuje zvláštní atmosféra, většina profesorů se ředitelovi za zády směje. Zdejší profesoři se vlastně rozdělují na 2 skupiny. První skupina je plná lidí, kteří jsou schopni samostatně přemýšlet, mají rozum, a dokaží pochopit rozum studentů. Ti v této skupině jsou kvalitní profesoři, kteří se nebojí alternativních metod vyučování, příkladem je p. prof. Palas, Žiláková, Sedláčková, Veverková a spousty dalších. Druhá skupina lidí se vyznačuje tím, že naopak nemají špetku myšlení a zdravého rozumu. Například p. prof. Smlsalová, profesorka anglického jazyka byla odhodlaná dát pěti primánům (6. třída ZŠ) na vysvědčení nedostatečnou. Jsou plní předsudků, a o známce mají rozhodnuto již dopředu. Jde u nich jen o osobní sympatie. Do tétu skupiny například patří i p. prof. Krátká, která studentům v rámci občanské vyuky cpala do hlavy všelijaké definice prázdných slov, kterým nikdo nerozumí. Například lidské vlastnosti nám vyvětlila jako ,,soubor morálních hodnot a zásad s ohledy na...'. Co si pod tím má člověk představit? Opak, pomyslný člen první skupiny, je p. prof. Palas, který vše vypráví příběhem, poutavě a lákavě. Ani si nemusím nic zapisovat, stačí poslouchat a z jeho hodiny odcházím poučený, a to ne na prvních pár dní, ale na celý život. Přidává k tomu realitu. Pokud jde například o policii, nezahazoval nás prázdnýmy definicemi ale naopak vše vysvětlí poutavě a realitou - například uvede, jak to chodí s úplatky. Všeopecně si myslím, že první skupina profesorů nás do života připraví mnohem lépe než skupina druhá. Myslím, že vedení školy a druhá skupina profesorů by se měla alespoň zamyslet nad tím, co dělají. A v případě pana ředitele Podešvy, myslím, že by se měl poučit od Jiřího Paroubka - když vidí, že to své straně (škole) vyloženě kazí, měl by odstoupit.

Petr, student GymnChod – 19.6.2010 21:24 reagovat strom

Na GymnChod už chodím 5 let, a už trošku vidím, jak to tam chodí. Hodně lidí si na ředitele stěžuje, aniž by vlastně měli důvod. Vsadil bych boty, že polovina přispívajících kritiků ředitele Podešvy nevyjmenuje ani jeden důvod, proč Podešva špatně řediteluje. Ale to ho neobhajuje. Opravdu omezuje jak studenty, tak profesory, hlavně detašovaným pracovištěm na Černém Mostě. Třídy se tam musely přesunovat pod nátlakem a s se spousta sliby ze strany ředitele, avšak slib nesplinil ani jeden (například viz příspěvek Marka Malého). Profesoři také nejsou z povinosti přejíždět mezi učebnami autobusem nadšení, což je pochopitelné. Mezi ředitelem a profesory panuje zvláštní atmosféra, většina profesorů se ředitelovi za zády směje. Zdejší profesoři se vlastně rozdělují na 2 skupiny. První skupina je plná lidí, kteří jsou schopni samostatně přemýšlet, mají rozum, a dokaží pochopit rozum studentů. Ti v této skupině jsou kvalitní profesoři, kteří se nebojí alternativních metod vyučování, příkladem je p. prof. Palas, Žiláková, Sedláčková, Veverková a spousty dalších. Druhá skupina lidí se vyznačuje tím, že naopak nemají špetku myšlení a zdravého rozumu. Například p. prof. Smlsalová, profesorka anglického jazyka byla odhodlaná dát pěti primánům (6. třída ZŠ) na vysvědčení nedostatečnou. Jsou plní předsudků, a o známce mají rozhodnuto již dopředu. Jde u nich jen o osobní sympatie. Do tétu skupiny například patří i p. prof. Krátká, která studentům v rámci občanské vyuky cpala do hlavy všelijaké definice prázdných slov, kterým nikdo nerozumí. Například lidské vlastnosti nám vyvětlila jako ,,soubor morálních hodnot a zásad s ohledy na...'. Co si pod tím má člověk představit? Opak, pomyslný člen první skupiny, je p. prof. Palas, který vše vypráví příběhem, poutavě a lákavě. Ani si nemusím nic zapisovat, stačí poslouchat a z jeho hodiny odcházím poučený, a to ne na prvních pár dní, ale na celý život. Přidává k tomu realitu. Pokud jde například o policii, nezahazoval nás prázdnýmy definicemi ale naopak vše vysvětlí poutavě a realitou - například uvede, jak to chodí s úplatky. Všeopecně si myslím, že první skupina profesorů nás do života připraví mnohem lépe než skupina druhá. Myslím, že vedení školy a druhá skupina profesorů by se měla alespoň zamyslet nad tím, co dělají. A v případě pana ředitele Podešvy, myslím, že by se měl poučit od Jiřího Paroubka - když vidí, že to své straně (škole) vyloženě kazí, měl by odstoupit.

Cestovatel – 18.5.2010 11:42 reagovat strom

Mám pro vás pár informací o cestě do Říma. Organizace zájezdu byla hrozná. Průvodkyně měla naštěstí knižního průvodce, ubytování bylo v kempu daleko za městem a v Římě jsme zažili dvoudenní dostihy.Atmosféra byla taky zajímavá. Postarala se o to hospodářka Podešvová. Pořád něco kritizovala a hrála si na velkou šéfku. Klidně seřvala před náma i profesorku Schieblovou, která byla vlastně vedoucí a jako jediná se o studenty starala. Paní Podešvovou jsme viděli naposledy u večeře a pak zase u snídaně. Studenti z detaše si v klídku v noci popíjeli alkohol a pak namazaní běhali po kempu. To ji ale asi nezajímalo. Je to protivná ženská. Doufám, že už s námi nikam nepojede. Je k ničemu. To bych radši zůstal doma.

Ljuba Urbanová – 6.5.2010 13:57 reagovat strom

Vážená slečno Vyhonilová, k vašemu tvrzení ze dne 24.6.2009 bych vám ráda sdělila: 1. Žádnou slečnu Vyhonilovou neučím a nikdy jsem neučila. 2. Ještě nikdy jsem nikomu nenavrhovala reparát se známkami 1, 2. V takovém případě je možné pouze dopolnění klasifikace. Myslím, že byste si měla pojmy, které používáte, předem upřesnit. 3. Na žádný vámi popsaný případ si nepamatuji. Z toho vyplývá jediné. Když já se na něj nepamatuji, tak se neudál. Bylo by proto dobře, kdybyste si přestala vymýšlet a tvrdit na veřejně přístupné stránce nesmysly. Můžete přijít kdykoli do mého kabinetu a svůj případný problém se mnou prodiskutovat. S pozdravem Ljuba Urbanová

Anonym – 17.2.2010 17:18 reagovat strom

Škola se velmi zlepšila. Líbí se mi, že vedení nastolilo řád,podle kterého je třeba se chovat.Kde není kázeň,nemůže být ani dobrá výuka. Některé hodiny se mi velmi líbí, některé méně, ale tak je to všude.

Jiřina Poláková – 2.2.2010 15:29 reagovat strom

Souhlasím se všemi příspěvky,ředitel po mně jde už tři roky jako slepice po flusu. Neučím se nijak dobře tak jsem se rozhodla v rámci úspěšné maturity podržet,ale........do nosu? To bylo i na mně moc. Utíkejte!

Slečna Vyhonilová – 24.6.2009 23:03 reagovat strom

Na tuto školu chodím již dva roky a zatím na mě neudělala dobrý dojem. K panu řediteli se raději ani nebudu vyjadřovat ...Také profesorský sbor je nepopsatelný. Například profesorka na němčinu pí. Urbanová mne chtěla poslat na konci školního roku se známkami 1,2 na reparát. Za tento školní rok jsem chyběla pouze 6 hodin a zrovna ten den,kdy jsem byla nachlazena, zkoušela naší polovinu. Nebyla schopna mne za celý půlrok vyzkoušet. Mám pocit,že v nejbližší době mi dojde trpělivost a přestoupím na jiné gymnázium, protože způsob jakým se zde učí mi absolutně nevyhovuje !

Slečna Vyhonilová – 24.6.2009 22:57 reagovat strom

Na tuto školu chodím již dva roky a zatím na mě neudělala dobrý dojem. K panu řediteli se raději ani nebudu vyjadřovat ...Také profesorský sbor je nepopsatelný. Například profesorka na němčinu pí. Urbanová mne chtěla poslat na konci školního roku se známkami 1,2 na reparát. Za tento školní rok jsem chyběla pouze 6 hodin a zrovna ten den,kdy jsem byla nachlazena, zkoušela naší polovinu. Nebyla schopna mne za celý půlrok vyzkoušet. Mám pocit,že v nejbližší době mi dojde trpělivost a přestoupím na jiné gymnázium, protože způsob jakým se zde učí mi absolutně nevyhovuje !

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis