Vlákno diskuse

Petr, student GymnChod – 21.6.2010 19:34 reagovat

Na GymnChod už chodím 5 let, a už trošku vidím, jak to tam chodí. Hodně lidí si na ředitele stěžuje, aniž by vlastně měli důvod. Vsadil bych boty, že polovina přispívajících kritiků ředitele Podešvy nevyjmenuje ani jeden důvod, proč Podešva špatně řediteluje. Ale to ho neobhajuje. Opravdu omezuje jak studenty, tak profesory, hlavně detašovaným pracovištěm na Černém Mostě. Třídy se tam musely přesunovat pod nátlakem a s se spousta sliby ze strany ředitele, avšak slib nesplinil ani jeden (například viz příspěvek Marka Malého). Profesoři také nejsou z povinosti přejíždět mezi učebnami autobusem nadšení, což je pochopitelné. Mezi ředitelem a profesory panuje zvláštní atmosféra, většina profesorů se ředitelovi za zády směje. Zdejší profesoři se vlastně rozdělují na 2 skupiny. První skupina je plná lidí, kteří jsou schopni samostatně přemýšlet, mají rozum, a dokaží pochopit rozum studentů. Ti v této skupině jsou kvalitní profesoři, kteří se nebojí alternativních metod vyučování, příkladem je p. prof. Palas, Žiláková, Sedláčková, Veverková a spousty dalších. Druhá skupina lidí se vyznačuje tím, že naopak nemají špetku myšlení a zdravého rozumu. Například p. prof. Smlsalová, profesorka anglického jazyka byla odhodlaná dát pěti primánům (6. třída ZŠ) na vysvědčení nedostatečnou. Jsou plní předsudků, a o známce mají rozhodnuto již dopředu. Jde u nich jen o osobní sympatie. Do tétu skupiny například patří i p. prof. Krátká, která studentům v rámci občanské vyuky cpala do hlavy všelijaké definice prázdných slov, kterým nikdo nerozumí. Například lidské vlastnosti nám vyvětlila jako ,,soubor morálních hodnot a zásad s ohledy na...'. Co si pod tím má člověk představit? Opak, pomyslný člen první skupiny, je p. prof. Palas, který vše vypráví příběhem, poutavě a lákavě. Ani si nemusím nic zapisovat, stačí poslouchat a z jeho hodiny odcházím poučený, a to ne na prvních pár dní, ale na celý život. Přidává k tomu realitu. Pokud jde například o policii, nezahazoval nás prázdnýmy definicemi ale naopak vše vysvětlí poutavě a realitou - například uvede, jak to chodí s úplatky. Všeopecně si myslím, že první skupina profesorů nás do života připraví mnohem lépe než skupina druhá. Myslím, že vedení školy a druhá skupina profesorů by se měla alespoň zamyslet nad tím, co dělají. A v případě pana ředitele Podešvy, myslím, že by se měl poučit od Jiřího Paroubka - když vidí, že to své straně (škole) vyloženě kazí, měl by odstoupit.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Petr, student GymnChod – 21.6.2010 19:34

Na GymnChod už chodím 5 let, a už trošku vidím, jak to tam chodí. Hodně lidí si na ředitele stěžuje, aniž by vlastně měli důvod. Vsadil bych boty, že polovina přispívajících kritiků ředitele Podešvy nevyjmenuje ani jeden důvod, proč Podešva špatně řediteluje. Ale to ho neobhajuje. Opravdu omezuje jak studenty, tak profesory, hlavně detašovaným pracovištěm na Černém Mostě. Třídy se tam musely přesunovat pod nátlakem a s se spousta sliby ze strany ředitele, avšak slib nesplinil ani jeden (například viz příspěvek Marka Malého). Profesoři také nejsou z povinosti přejíždět mezi učebnami autobusem nadšení, což je pochopitelné. Mezi ředitelem a profesory panuje zvláštní atmosféra, většina profesorů se ředitelovi za zády směje. Zdejší profesoři se vlastně rozdělují na 2 skupiny. První skupina je plná lidí, kteří jsou schopni samostatně přemýšlet, mají rozum, a dokaží pochopit rozum studentů. Ti v této skupině jsou kvalitní profesoři, kteří se nebojí alternativních metod vyučování, příkladem je p. prof. Palas, Žiláková, Sedláčková, Veverková a spousty dalších. Druhá skupina lidí se vyznačuje tím, že naopak nemají špetku myšlení a zdravého rozumu. Například p. prof. Smlsalová, profesorka anglického jazyka byla odhodlaná dát pěti primánům (6. třída ZŠ) na vysvědčení nedostatečnou. Jsou plní předsudků, a o známce mají rozhodnuto již dopředu. Jde u nich jen o osobní sympatie. Do tétu skupiny například patří i p. prof. Krátká, která studentům v rámci občanské vyuky cpala do hlavy všelijaké definice prázdných slov, kterým nikdo nerozumí. Například lidské vlastnosti nám vyvětlila jako ,,soubor morálních hodnot a zásad s ohledy na...'. Co si pod tím má člověk představit? Opak, pomyslný člen první skupiny, je p. prof. Palas, který vše vypráví příběhem, poutavě a lákavě. Ani si nemusím nic zapisovat, stačí poslouchat a z jeho hodiny odcházím poučený, a to ne na prvních pár dní, ale na celý život. Přidává k tomu realitu. Pokud jde například o policii, nezahazoval nás prázdnýmy definicemi ale naopak vše vysvětlí poutavě a realitou - například uvede, jak to chodí s úplatky. Všeopecně si myslím, že první skupina profesorů nás do života připraví mnohem lépe než skupina druhá. Myslím, že vedení školy a druhá skupina profesorů by se měla alespoň zamyslet nad tím, co dělají. A v případě pana ředitele Podešvy, myslím, že by se měl poučit od Jiřího Paroubka - když vidí, že to své straně (škole) vyloženě kazí, měl by odstoupit.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis