Adresa: | Jitřní 185/6 147 00 Praha 4- Hodkovičky |
---|---|
www: | http://praha.educanet.cz |
e-mail: | [email protected] |
tel: | +420 774 073 339 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Tuto školu budujeme i s tím, že do ní chodí naše děti. Bilingvní výuka, individuální přístup k dětem a max. 16 žáků na ZŠ ve třídě je podle mě prémiová záležitost.
Tuto školu, ať už základní (tu hlavně), tak i gymnázium bohužel nedoporučuji. Prémiové na ní je pouze to, že si platíte...
Jsem žákem této školy. Podle mne tato škola špatná není. I když se může zdát, že výuka není tak přísná jako na státních školách, dá mnohem více, než se učit způsobem "naber do sebe co nejvíce dat, ať se tu udržíš", jako na státních. Pak ale přijídou chvíle, kdy si říkám, že těžká je. Docela mě vystrašily komentáře níže napsané. Moje pocity jsou ale možná zkresleny tím, že patřím k těm pilnějším studentům a těm, kteří o tom všem tak nějak přemýšlí, kterých se tu může zdát málo. Učitelům a škole jako celku se toho nedá moc vytknout, Jediné, co mi vadí, je přístup některých studentů. Měli by se nad sebou zamyslet.
Jsem žákem této školy. Podle mne tato škola špatná není. I když se může zdát, že výuka není tak přísná jako na státních školách, dá mnohem více, než se učit způsobem "naber do sebe co nejvíce dat, ať se tu udržíš", jako na státních. Pak ale přijídou chvíle, kdy si říkám, že těžká je. Docela mě vystrašily komentáře níže napsané. Moje pocity jsou ale možná zkresleny tím, že patřím k těm pilnějším studentům a těm, kteří o tom všem tak nějak přemýšlí, kterých se tu může zdát málo. Učitelům a škole jako celku se toho nedá moc vytknout, Jediné, co mi vadí, je přístup některých studentů. Měli by se nad sebou zamyslet.
Vážená bývalá kolegyně, musím reagovat na Vaše hodnocení. Děkuji moc za to, že schválíte naše učitele, ale já musím bránit své studenty. Většina z našich žáků přišla na naši školu s vyznamenáním. Máte pravdu, přijali jsme na IT obor i studenta se 4 z jednoho předmětu v 9. třídě, a to z toho důvodu, že důvodem pro špatnou známku byla averze vůči němu, nikoli objektivní hodnocení jeho znalostí...
Pokud ma vase dite, nebo popripade vy, pokud cte student, nejaky potencial, date-li ho na tuto skolu, opusti skolu s absolutne nerozvinutym potencialem a spise vyplytvanym. Jinak receno, ztracene 4 roky. Pokud jste uz ochotni zaplatit penize za skolne, premyslejte o kvalitni skole, tato se mezi ne neradi. Je zrejme, ze studenti, kterym tato skola vyhovuje, ji budou hodnotit nadmiru dobre - jeste aby ne. A pokud mate sanci dostat se na skolu "na stipendium", coz znamena splneni urcitych podminek, co se prospechu tyce, je velmi pravdepodobne, nebo spis rovnou jasne, ze vase dite, ci vy samotni, se octne ve tride s lidmi, kteri prochazeli zakladni skolu se ctyrkami. Nekdy ani zakladni skolu nemaji. A voilà, vsechno snazeni se na zakladni skole prislo vnivec. Na skolu pouze se zajmem studovat IT obor, na gymnazium - pro chytre lidi s potencialem - absolutne hloupa volba. Skola ma neuveritelne kvalitni profesory, dobre umysly a zamery, bohuzel je ale nucena sama sebe omezovat a je omezovana dalsimi institucemi, jelikoz, ano, uhodli jste to, financne na tom skola neni nejlip, tudiz je v tzv. "dependent survival mode". Urcite se skole podari se jednou dostat tam, kam chce, bohuzel to ale neni ted, tudiz je dobre si uvedomit, ze skola si nemuze dovolit chovat se vyberove a shromazdovat kvalitni studenty, naopak...
Dokaž mi že nejsi nejaký student z konkurentů školy pak ti budu naslouchat.
Az tady budes pochopís ... Vyuka odbornych predmetu na nic.Vybaveni se skoro neobnovuje...
Studente EDUCAnet jak to myslíš?