Adresa: | Gymnázium a sporotvní gymnázium 101 30 Praha 10 - Vršovice |
---|---|
www: | http://www.gsgpraha.cz/ |
e-mail: | [email protected] |
tel: | +420 271 721 013 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Ahoj,přemýšlím, je fakt, že já si ze Zš taky nic z přirodopisu atd. nepamatovala. učitelé ti to znovu vysvětlí a to hodně do podrobna, takže když si pišeš vypisky a učíš se, úspěch máš zaručen, v pohodě :). Andýs
Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli je na Připo hodně těžký příroďák a chemie. Máme totiž na základce dost blbý učitele, takže toho moc neumím.
Ahoj, mohli byste mi sem někdo prosím napsat hodnocení této školy a poradit mi, jestli sem mam jít nebo hledat jinou? A když tak, jestli se můžu dostat podle průměru ( a jakého)..... předem díky moc :D
Caoo, tak zkoušky se nám blížej, začínám bejt lehce nervózní. :DD S matikou a čejinou se musim poprat sama, ale nenašla by se tu nějaká dobrá duše, která bysi alespoň orientačně pamatovala časy na 800m a 60m v talentovkách z těláku? Díkyy :))
Dobrý den, děkuji Vám, za Vaší zprávu. V mnoha ohledech se s Vámi velmi rád stotožním. Souhlasím s tvrzením, že ke každodennímu rozvoji, komplexnímu růstu kvalit studenta je zapotřebí kvalitní pedagog. Kvalitní pedagog, nejen ve smyslu nepřeberného množství znalostí, které jsou mnohdy nesmyslně užívány k zahlcení studenta, nýbrž i sociální a emoční inteligence, jenž jsou nezbytné k pochopení a respektování studentů, kteří jsou mnohdy vystavěni příliš velkému a hlavně zbytečnému tlaku. Tlaku ze strany pedagogů, kteří svou úlohu neplní, tak jak by měli. Smutné je, že tím trpí právě studenti. Své snažení mnohdy vnímají, jako bezúčelné a mají tudíž tendence se na všechno vykašlat. Souhlasím s tím, že tou osobou, která by podobnému scénáři měla zabránit, je funkce ředitele. Na druhou stranu, charakterové vlastnosti zahrnující další složky inteligence, životopis jen ztěží odhalí...., upřímně říkám, že jsem měl na profesory štěstí. Štěstí na kvalitní profesory, kteří byli i dobrými lidmi a ocenili práci a přístup studentů, i když jim škola v určitých předmětech nešla. Samozřejmě i na naší škole, se našli a najdou stále výjímky, které bohužel studentům znepříjemňují život. A zbytečně. Já však hovořím za všechny ty profesory, kteří svou lidskou kvalitu mají a denně ji předávají studentům. Tuto zprávu bych nenapsal, kdybych nebyl vnitřně přesvědčen o tom, že právě tyto profesory, škola nabídnout může. S nimi je velká šance, že si do života odnesete množství znalostí, slušného chování, které můžete předat dál. Kdekoliv jinde i ve škole, potkáte osoby, které již zmíněné morální vlastnosti nemají. Jiný recept, než hodinu prostě vydržet, asi neexistuje, ale to je problém všech škol i celé společnosti. Jsem otevřen jakékoliv diskuzi, neboť i kritický pohled na věc má svůj význam, mějte se hezky:)
Milý Tome,nejsem a ani nebyl žákem této školy.Jsem pedagog.Sleduji výuku na více gymnáziích a dokonce na německém gymnáziu.Od studentů se dovídám různé informace.Vy jste zřejmě byl výborný student,ale většina studentů je průměrná.Myslíte si ,že žáci,kteří prospívali na základní škole s vyznamenáním po celé studium, se najednou neučí a propadnou.Na každé škole jsou dobří a špatní pedagogové a záleží na skladbě učitelů ve třídě.Asi jste měl štěstí.Nad kritikou se každý má přinejmenším zamyslet a pak,hodně záleží na řediteli školy.
Ahoj Anonyme, omlouvám se Ti, že Tě musím oslovit tímto způsobem, ale asi jsi se zapomněl podepsat. Tvé zprávě, kde hovoříš o neustálém biflováním se, rozumím. Dokážu si představit Tvé pocity, kdy se sám sebe musíš mnohdy ptát ,,a k čemu mi to všechno, co se tu učíme bude"? Jak to použiji v praktickém životě? Odpověďi jsou, nejspíš k ničemu a nijak. Ptáš se však správně? Jsou skutečně informace, ze kterých píšeš denně testy to hlavní? Z pohledu známek a úspěchu ve škole, určitě. Pro život? Nemyslím si. Slovní zásoba, všeobecný přehled, rozvíjení logiky a osvojení si metod, které užíváš v každodenním životě. To jsou ty hodnoty, které si ze školy máš odnést. Nebo jinak- inteligence a charakter. Souhlasím s Tebou, že nároky jsou mnohdy přemrštěné, ale bylo by naivní si myslet, že to na ostatních gymnázií funguje jinak. Je důležité si uvědomit, že v okamžiku,kdy podáváte přihlášku na Přípotoční, nepřímo skládáte závazek k tomu, že jste na učení připraveni. Proč? Protože chcete a taky máte své sny,kterých dosáhnete jen tvrdou prací, a čím dříve si to uvědomíte a začnete na tom pracovat, tím lépe. Snažím se tu vyjádřit něco ve smyslu toho, že ten impuls musí vzejít od Vás. Žádný profesor za Vámi nebude chodit a přesvědčovat Vás, aby jste se učili. Pokud nechceš, je mi líto. Znovu opakuju, že na škole nevidím nikoho, kdo by Vás úmyslně, zákeřně potopil. Samozřejmě za předpokladu, že se snažíš a pracuješ...., můžeš mi věřit, že i já byl mnohdy na hraně, ale zatrpklost ve mne nezůstala. Naprosto, však respektuji Tvůj názor, měj se hezky:)
Uz jsem 4 roky na jazykovém gymnazium,takze si myslim,ze bych prijimacky zvladnout mel....spise mi jde o to jestli to jeste stihnu:)
Ahoj,chtěl bych se zeptat,jestli je možný stále se dostat na toto gymnazium do třídy se sportovni příravou,protože jsem koukal,že příjímací řízení už se konalo. Nutně potrebuji kvuli fotbalu ....dekuji