Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Anonym – 30.3.2025 14:56 reagovat strom
Pokud plánujete po na tuto školu, DŮRAZNĚ, ALE VÝSLOVNĚ TO NEDOPORUČUJI! Učitelé se zde dělí na: a) absolventy této školy aktuálně studující na VŠ (především učí IT předměty), kteří vůbec neumí nic naučit, b) mladý lidi, kteří nic moc nenaučí a výuku mají na háku, c) staré učitele, kterým výmysly ředitele tak znepříjemňují práci, že vám povídají o jejich možném odchodu ze školy, d) dobré učitele, kteří raději už odešli jinam (např. nejmenovaný učitel chemie, nespočet učitelů učící IT nebo kyberbezpečnost či zástupce ředitele, kterého sesadili za anonymní a nepotvrzenou stížnost) a e) i samotní žácí daných oborů této školy, o ročník či dva výš, kteří daný obor ještě ani nevystudovali ani neodmaturovali. ČŠI na této škole zjistila, že na ní učí lidé s nedostatečnou úrovní českého jazyka. Obor KBB je dodnes neexistující obor, jenž nemá žádný dohledatelný učební plán (má společný s 18-20-M/01 Informační technologie, kde ale předměty KBB chybí). Zrovna KBB má nespočet předmětů, kde si každý učitel to učí po svém, a když se jich zeptáte na studijní plán, ani oni sami neví co ještě (jestli vůbec) budou učit. Na tuto školu a ředitele jsou neustále podávána udání k ČŠI. Jeho různé programy a výmysly končí zhoršením kvality výuky, jelikož jsou dělána přednostně pro podporu lenosti studentů (např. samostudia v pátek, program aktivní studenti, studenti do škol, kempy atd.). K většině vymožeností propagovaných školou (vr učebna, dílny, nextzone, audiomístnost apod.) nemá student přístup, pokud si to nezvolí jako volitelný předmět. S výjimkou studentského klubu si nikde nejde ve škole na chodbách sednout (prý kvůli požární ochraně), a samotný studentský klub je v dezolátním stavu (nefunguje v tom klubu už nic, chybí tam i židle). Toalety jsou jedny z těch nejhnusnějších, jakých jsem kdy viděl na středních školách (ve osušovačích rukou roste spokojeně plíseň a nikdo nedoplňuje mýdlo ani utěrky). Ve škole není jídelna, bistro, jsou tam jenom předražené automaty. Samotná výuka je alá styl "na teamsech je prezentace, tu se nauč, příští týden test" (výuka, když se člověk alespoň málo snaží, není vůbec těžká). Škola není schopná poskytnout bystřejším studentům učivo navíc a zanedbává jejich talent. Učitelům je vesměs jedno, jestli žáci dávají pozor, dělají si zápisky, zajímají se o výuku či jestli vůbec něco umí. Nejmenované učitelce ekonomiky nedělá problém urážet a zesměšňovat bezdůvodně studenty. Ředitel spíše lpí na PR a reklamě školy, nežli kvalitě výuky či opravdovým požadavkům učitelů a žáků. Ředitel dělal na škole reklamu jistému českému prezidentovi, a to nejmíň dvakrát, i ostatním politikům. "Prestiž", "učit jde i jinak" a "průkopníci ve vzdělávání" jsou jenom pěkné řeči ředitele, aby navnadil co nejvíce studentů do tohoto ústavu (kdyby tudle školu viděl ředitelem oblíbený J. A. Komenský, tak by ji už dávno nechal zavřít). Jediné, v čem tato škola opravdu vyniká, je organizační peklo, neustále suplování a odpadání hodin. Shrnu to takhle: "čtyři roky to prospi a udělej maturitu..."
Anonym – 30.3.2025 14:56 reagovat strom
Pokud plánujete po na tuto školu, DŮRAZNĚ, ALE VÝSLOVNĚ TO NEDOPORUČUJI! Učitelé se zde dělí na: a) absolventy této školy aktuálně studující na VŠ (především učí IT předměty), kteří vůbec neumí nic naučit, b) mladý lidi, kteří nic moc nenaučí a výuku mají na háku, c) staré učitele, kterým výmysly ředitele tak znepříjemňují práci, že vám povídají o jejich možném odchodu ze školy, d) dobré učitele, kteří raději už odešli jinam (např. nejmenovaný učitel chemie, nespočet učitelů učící IT nebo kyberbezpečnost či zástupce ředitele, kterého sesadili za anonymní a nepotvrzenou stížnost) a e) i samotní žácí daných oborů této školy, o ročník či dva výš, kteří daný obor ještě ani nevystudovali ani neodmaturovali. ČŠI na této škole zjistila, že na ní učí lidé s nedostatečnou úrovní českého jazyka. Obor KBB je dodnes neexistující obor, jenž nemá žádný dohledatelný učební plán (má společný s 18-20-M/01 Informační technologie, kde ale předměty KBB chybí). Zrovna KBB má nespočet předmětů, kde si každý učitel to učí po svém, a když se jich zeptáte na studijní plán, ani oni sami neví co ještě (jestli vůbec) budou učit. Na tuto školu a ředitele jsou neustále podávána udání k ČŠI. Jeho různé programy a výmysly končí zhoršením kvality výuky, jelikož jsou dělána přednostně pro podporu lenosti studentů (např. samostudia v pátek, program aktivní studenti, studenti do škol, kempy atd.). K většině vymožeností propagovaných školou (vr učebna, dílny, nextzone, audiomístnost apod.) nemá student přístup, pokud si to nezvolí jako volitelný předmět. S výjimkou studentského klubu si nikde nejde ve škole na chodbách sednout (prý kvůli požární ochraně), a samotný studentský klub je v dezolátním stavu (nefunguje v tom klubu už nic, chybí tam i židle). Toalety jsou jedny z těch nejhnusnějších, jakých jsem kdy viděl na středních školách (ve osušovačích rukou roste spokojeně plíseň a nikdo nedoplňuje mýdlo ani utěrky). Ve škole není jídelna, bistro, jsou tam jenom předražené automaty. Samotná výuka je alá styl "na teamsech je prezentace, tu se nauč, příští týden test" (výuka, když se člověk alespoň málo snaží, není vůbec těžká). Škola není schopná poskytnout bystřejším studentům učivo navíc a zanedbává jejich talent. Učitelům je vesměs jedno, jestli žáci dávají pozor, dělají si zápisky, zajímají se o výuku či jestli vůbec něco umí. Nejmenované učitelce ekonomiky nedělá problém urážet a zesměšňovat bezdůvodně studenty. Ředitel spíše lpí na PR a reklamě školy, nežli kvalitě výuky či opravdovým požadavkům učitelů a žáků. Ředitel dělal na škole reklamu jistému českému prezidentovi, a to nejmíň dvakrát, i ostatním politikům. "Prestiž", "učit jde i jinak" a "průkopníci ve vzdělávání" jsou jenom pěkné řeči ředitele, aby navnadil co nejvíce studentů do tohoto ústavu (kdyby tudle školu viděl ředitelem oblíbený J. A. Komenský, tak by ji už dávno nechal zavřít). Jediné, v čem tato škola opravdu vyniká, je organizační peklo, neustále suplování a odpadání hodin. Shrnu to takhle: "čtyři roky to prospi a udělej maturitu..."
Klára – 4.3.2025 09:18 reagovat strom
S trochou štěstí se vám může stát to stejné https://www.idnes.cz/fotbal/reprezentace/cechovi-nejslavnejsi-cesi-v-londyne.A050408_152413_fot_reprez_ber
Kamila Jeřábková – 21.2.2025 09:00 reagovat strom
Dobrý den, je tady někdo, kdo by mi dal recenzi na výtvarnou třídu na Pražačce? díky moc! Klidně přes zpráv nebo jak budete chtít.
Lenka – 13.2.2025 16:25 reagovat strom
Dobrý den, čekají dceru teď přijímačky z 9. třídy. Poslal byste mi někdo prosím hodnocení Educanet Praha bilingvniho gymnázia, klady, zápory, jazyky výuku, úspěšnost na VŠ. Děkuji.
Lenka – 13.2.2025 16:19 reagovat strom
Dobrý den, čekají dceru teď přijímačky z 9. třídy. Poslal byste mi někdo prosím hodnocení gymnázia, klady, zápory, jazyky výuku, příprava a úspěšnost na VŠ. Děkuji
Lenka – 13.2.2025 16:15 reagovat strom
Dobrý den, čekají dceru teď přijímačky z 9. Třídy. Poslal byste mi někdo prosím hodnocení Karlínského gymnázia, klady, zápory, jazyky výuku, zda rodilí mluvčí. Děkuji.