Vlákno diskuse

Anonym – 17.5.2010 11:19 reagovat

Profesoři - až na výjimky spravedliví, ochotní učit a odpovídat na případné dotazy. Ředitel - extrémně náladová osoba - během deseti minut je schopný změnit náladu 5x. Nicméně je spravedlivý a schopný pomoct. Předměty - neodborné předměty jsou brány občas až moc vážně - konkrétně myslím například občanku a němčinu, kde jsou kladeny přehnaně vysoké nároky na studenta výpočetky -- ale na 3-4 se to dá "naučit" vždy. Angličtina je dost různorodá - teď jsem ve čtvrťáku a každý rok jsem měl jinou profesorku, takže jsem se setkal se širokým spektrem vyučujících - a musím říct, že výuka by mohla být lepší, mohli bychom se toho naučit více, ale pro potřeby ajťáka v ČR to naprosto dostačuje. Odborné předměty jsou vesměs dobré. Počítačové sítě v prváku jsou hodně náročné - je to takový eliminační předmět, který školu zbaví od flákačů a lidí co si myslí, že výpočetní technika je jen o hraní her. Technické zobrazování & grafické systémy jsou učeny na můj vkus až moc dopodrobna, ale zvládnout se to bez problému dá. Programování ve třeťáku je zbytečně dlouhé a nejsem si jistý, zda programování v konzoli má nějaké reálné využití - narozdíl od toho je PRG ve čtvrťáku moc krátké - člověk se v tomto předmětu naučí opravdu jen nutný základ. Programové vybavení je dobrý a kvalitně učený předmět - za půl roku jsem se ve Photoshopu naučil to, co potřebuji do budoucího života jako webdesignér. Půl roku střihu videa v šíleném programu Avid Liquid byla naproti tomu naprostá ztráta času... Ve třeťáku bylo MS SQL, které mě nikdy nebavilo, ale rozhodně se do budoucího života bude hodit; ve čtvrťáku jsme se dostali k webovým technologiím - a zde je podle mne zásadní problém. Kdybychom se raději, než PRG v konzoli a okně učili webové technologie (PHP, CSS, MySQL, JS a HTML) více do prodrobna, mohli bychom se po škole bez problému všichni živit jako webdesignéři. Je to můj názor, někomu by zase vyhovovalo více Visual Basic v PRG... Jediný předmět, se kterým mám opravdu problém, je technické vybavení. Naprosto zbytečný předmět, učí se v něm o 15 let starých technologiích - koho v dnešní době zajímají druhy řadičů pomalu u sálových počítačů případně historie výpočetní techniky? Maturita - ještě mne čeká ústní část, ale ta praktická nebyla vůbec těžká, jak by se mohlo zdát - až na zástupce ředitele všichni profesoři studentům pomáhali a snažili se jim ulehčit trápení... Takže na závěr - pokud se zajímáte o IT, jste ochotní ve škole dávat pozor nebo se doma učit a chcete opravdu dobré vzdělání, se kterým si na běžné VŠ nebo v životě dlouho vystačíte, rozhodně doporučuji SSŠVT.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Anonym – 17.5.2010 11:19

Profesoři - až na výjimky spravedliví, ochotní učit a odpovídat na případné dotazy. Ředitel - extrémně náladová osoba - během deseti minut je schopný změnit náladu 5x. Nicméně je spravedlivý a schopný pomoct. Předměty - neodborné předměty jsou brány občas až moc vážně - konkrétně myslím například občanku a němčinu, kde jsou kladeny přehnaně vysoké nároky na studenta výpočetky -- ale na 3-4 se to dá "naučit" vždy. Angličtina je dost různorodá - teď jsem ve čtvrťáku a každý rok jsem měl jinou profesorku, takže jsem se setkal se širokým spektrem vyučujících - a musím říct, že výuka by mohla být lepší, mohli bychom se toho naučit více, ale pro potřeby ajťáka v ČR to naprosto dostačuje. Odborné předměty jsou vesměs dobré. Počítačové sítě v prváku jsou hodně náročné - je to takový eliminační předmět, který školu zbaví od flákačů a lidí co si myslí, že výpočetní technika je jen o hraní her. Technické zobrazování & grafické systémy jsou učeny na můj vkus až moc dopodrobna, ale zvládnout se to bez problému dá. Programování ve třeťáku je zbytečně dlouhé a nejsem si jistý, zda programování v konzoli má nějaké reálné využití - narozdíl od toho je PRG ve čtvrťáku moc krátké - člověk se v tomto předmětu naučí opravdu jen nutný základ. Programové vybavení je dobrý a kvalitně učený předmět - za půl roku jsem se ve Photoshopu naučil to, co potřebuji do budoucího života jako webdesignér. Půl roku střihu videa v šíleném programu Avid Liquid byla naproti tomu naprostá ztráta času... Ve třeťáku bylo MS SQL, které mě nikdy nebavilo, ale rozhodně se do budoucího života bude hodit; ve čtvrťáku jsme se dostali k webovým technologiím - a zde je podle mne zásadní problém. Kdybychom se raději, než PRG v konzoli a okně učili webové technologie (PHP, CSS, MySQL, JS a HTML) více do prodrobna, mohli bychom se po škole bez problému všichni živit jako webdesignéři. Je to můj názor, někomu by zase vyhovovalo více Visual Basic v PRG... Jediný předmět, se kterým mám opravdu problém, je technické vybavení. Naprosto zbytečný předmět, učí se v něm o 15 let starých technologiích - koho v dnešní době zajímají druhy řadičů pomalu u sálových počítačů případně historie výpočetní techniky? Maturita - ještě mne čeká ústní část, ale ta praktická nebyla vůbec těžká, jak by se mohlo zdát - až na zástupce ředitele všichni profesoři studentům pomáhali a snažili se jim ulehčit trápení... Takže na závěr - pokud se zajímáte o IT, jste ochotní ve škole dávat pozor nebo se doma učit a chcete opravdu dobré vzdělání, se kterým si na běžné VŠ nebo v životě dlouho vystačíte, rozhodně doporučuji SSŠVT.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis