Vlákno diskuse

Studentka – 5.2.2008 23:19 reagovat

Studuji zde už čtvrtým rokem a nechápu lidi, kteří zde píší ve smyslu děsný přístup profesorů ke studentům a takový.Jako hlavně záleží na tom, koho ,,schytáte". Já jsem spokojená, i když mi pár profesorek/profesorů vadí, ale to je na každé škole. Pravda je, že tento gympl má blíže k matematice, fyzice a chemii, ale věřte mi, že já nejsem nějaká děsně chytrá a taky to nějak zvládám.Gympl je to dost kvalitní což třeba sama vidím, že se učím víc než mí kamarádi na jiných gymplech, ale dá se to zvládnout.Ten, kdo se bojí toho, že nemá na gympl, nevím jestli je Hejrák pro něj pravé řešení.Všem Vám tento gympl moc doporučuji i když mi chvíli trvalo, než sem si zvykla na přestup ze základky.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Studentka – 5.2.2008 23:19

Studuji zde už čtvrtým rokem a nechápu lidi, kteří zde píší ve smyslu děsný přístup profesorů ke studentům a takový.Jako hlavně záleží na tom, koho ,,schytáte". Já jsem spokojená, i když mi pár profesorek/profesorů vadí, ale to je na každé škole. Pravda je, že tento gympl má blíže k matematice, fyzice a chemii, ale věřte mi, že já nejsem nějaká děsně chytrá a taky to nějak zvládám.Gympl je to dost kvalitní což třeba sama vidím, že se učím víc než mí kamarádi na jiných gymplech, ale dá se to zvládnout.Ten, kdo se bojí toho, že nemá na gympl, nevím jestli je Hejrák pro něj pravé řešení.Všem Vám tento gympl moc doporučuji i když mi chvíli trvalo, než sem si zvykla na přestup ze základky.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky