Vlákno diskuse

maturantka 2006 – 23.11.2006 21:45 reagovat

Letos jsem úspěšně maturovala a nyní studuji ČZU. Jsem moc ráda, že jsem si zvolila právě Heroldovy sady. Domnívám se, že je to skutečně kvalitní příprava na VŠ. Samozřejmě záleží na profesorském sboru,ale všeobecně své kantory mohu hodnoti jedině kladně. Na matiku jsme byli připravení všichni výborně a to především díky paní profesorce Vostré. A s jazykem jsem neměla také žádný problém, protože pí profesorka Kuželová (Filipová) prostě věděla, co si po nás může dovolit požadovat =) mohu říci, že většina lidí z naší třídy, kteří se o to pokoušeli, se dostala na VŠ. Ať už na VŠE nebo na jinou školu. Mohu potvrdit, že na ČZU je přesídlená většina Heroldovek =)) tak hodně zdaru při studiu milí študáci =)

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
maturantka 2006 – 23.11.2006 21:45

Letos jsem úspěšně maturovala a nyní studuji ČZU. Jsem moc ráda, že jsem si zvolila právě Heroldovy sady. Domnívám se, že je to skutečně kvalitní příprava na VŠ. Samozřejmě záleží na profesorském sboru,ale všeobecně své kantory mohu hodnoti jedině kladně. Na matiku jsme byli připravení všichni výborně a to především díky paní profesorce Vostré. A s jazykem jsem neměla také žádný problém, protože pí profesorka Kuželová (Filipová) prostě věděla, co si po nás může dovolit požadovat =) mohu říci, že většina lidí z naší třídy, kteří se o to pokoušeli, se dostala na VŠ. Ať už na VŠE nebo na jinou školu. Mohu potvrdit, že na ČZU je přesídlená většina Heroldovek =)) tak hodně zdaru při studiu milí študáci =)

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou