Adresa: | Základní škola Pod Marjánkou 2/1900 169 00 Praha 6-Břevnov |
---|---|
www: | http://www.zspodmarjankou.cz/ |
e-mail: | [email protected] |
tel: | +420 220 513 176 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
A když se vás to netýká a taky vás to tím pádem neštve, tak to tady nemusíte číst, nikdo vás nenutí.
Máte nějaký návrh, jak to vyřešit, když vedení školy na naše stesky nereaguje?Aspoň si člověk uleví. Je vidět, že se vás tento problém netýká a nevíte, jak to člověka mrzí, že se to zdá neřešitelné. A hlavně je škoda, že tak bezvadná škola si nechá takhle kazit pověst, protože ty děti o tom stále všude mluví a jsou dost otrávené.
Vůbec nechci hájit pí.uč.Hoškovou, ale tady to opravdu nevyřešíte!!! Už mě (a určitě nejsem sama) nebaví číst vaše stesky. Myslíte, že vedení školy tráví čas četbou těchto stránek?
Musim rict, ze jsem v soku, tolik negativnich komentaru na adresu konkretniho pedagoga, pani ucitelky Hoskove a zadna odezva z vedeni skoly. A zda se, ze vse jeste eskaluje! Na druhou stranu, pokud chcete, aby se vase dite dostalo na gymnazium, je pani ucitelka Hoskova idealni motivator (nejlepe jako tridni ucitel). Vubec je nebudete muset nutit do pripravy na prijimacky, tak budou chtit ze skoly vypadnout. Pro rodice, kteri o teto skole uvazuji pro sve deti: je zde spousta skvelych pedagogu, pokud by se vyresila situace s pani ucitelkou Hoskovou tak nevahejte a vyberte si ji. Pri teto rade jsem trochu schizofrenni - na jedne strane jsou vyborni ucitele, na druhe neschopnost nebo nechut vedeni skoly resit konkretni krizovou situaci.
Skola je uzasna jsem rada, ze jsem na ni do sesty prestoupila. Taky me zarazi okolnosti okolo pi.uc. Hoskove. Nastesti me neuci,ale v sesty jsme ji meli ma Vz a reknu vam... (nechcete to zazit) Abych vam rekla pravdu jsem hodne zdrcane z toho, ze misto pi.uc. Sramkove budeme mut pi.uc. Macakovou :-(
Super škola!!! Jídelna sice nic moc, ale dá se to, máte tu na výběr ze tří jídel, polívku, moučník a vyjde vás to i celkem levně. Hodně se jezdí na školy v přírodě, v 7. na lyžák a do Anglie na 14 dní,v 5. do Nizozemí. Interiér školy je moc pěkný, máme nové krásné hřiště na kterém máme TV skoro celý rok(jen v zimě jsme v tělocvičně) K prvňáčkům se všichni chovají mile, mají tu také pěknou družinu… Máme tu taky projektové dny,ty jsou taky super. A teď k učitelům a předmětům- Úroveň angličtiny je vysoká, zúčastňujeme se různých soutěží…Nejlepší je asi pí.uč Lodinová, která také vede ŠP(Školní parlament) Češtinu učí samé dobré učitelky, např. p.uč Ferechová,která byla nedávno oceněna. Matematika je tu též na vysoké úrovni(např.pí.uč Šrollerová),stejně tak němčina(zapomněla bych že jezdímež na vánoční trh do Drážďan),španělština(učí rodilý mluvčí),nebo FJ(s paní učitelkou jsou poslední dobou nějaké problémy…:( a z vlastní zkušenosti nemůžu dost dobře posoudit) Dále bych uvedla třeba Př,na ktetý máme skvělou a vtipnou paní uč. Kimákovou nebo zeměpis(paní učitelky Durová a Štanclová)Také na Hv je legrace, s paní učitelkou hodně zpíváme…:P Takže neváhejte a rozhodně přijďte sem suprová škola!!!!!!
Dobrýden, situaci všech francouzštinářů můžu ohodnotit z vlastní zkušenosti,a také říci, že mi nezbývá než souhlasit se vším, co tu už bylo o pí. Hoškové řečeno. Myslím, že všichni současní šesťáci a sedmáci, co si vybrali francouzštinu jako 2.cizí jazyk, doteď litují…Dříve FJ učila jiná pí.uč a ta prý byla mnohem, mnohem lepší… Nevím, jestli by mělo smysl pozvat do hodin Fj komisi, pí.uč by si "dávala pozor" a tvářila by se jako nejhodnější na světě. Nezbývá než do konce roku vydržet a doufat, že pan zástupce nás konečně vyslyší a další školní rok budou mít pí.uč na FJ, která skutečně děti něco naučí
Je nepochopitelné, že učitelka jako pí. Hošková, může klidně zůstávat učit na výběrové škole i přes to, co se už všechno stalo a nadále děje. Zřejmě bude nutné pozvat na začátku nového školního roku inspekci přímo do jejích hodin. Ještě že je nás dost, kteří nechápeme její přístup k žákům. Doufám aspoň, že už nebude třídní žádné třídy, i když nešťastní francouzštináři by si taky určitě zasloužili lepší učitelku.Děti, které si tento jazyk vybraly, by se ho opravdu rády učily.
Stačí, aby vám při hodině spadlo něco na zem, nebo jste se jednou zasmál(a) a hned na vás p.uč. Hošková křičí,vyhrožuje poznámkou, panem zástupcem či návštěvou samotné paní ředitelky. Jste v hodině naprosto klidná(ý) a paní uč.hned,aby jste si přesedl, každý den mění zasedací pořádek a když se žáci zeptají proč,tak prý, že vyrušují anebo že jich u dlouhého stolu pro 10 dětí sedí moc(a to stůl je třeba do poloviny obsazen!)Dále také nadržuje některým žákům/žákyním, ale bohužel většinou spíše si na některé zasedává, a ti to bohužel,odnáší nejvíce. Ti, kterým nadržuje, mohou při hodině něco dělat s mobilem, když jí na to ostatní žáci(kterým by nedovolila ani kýchnout) upozorní, křičí na ně,že to není jejich starost. Na testy či zkoušení opakovaně zapomíná a vzpomene si až třeba za týden,kdy už žáci ani nedoufají,že by se nějaký test mohl psát. Výsledky žáků jsou takové, jaké jsou, protože si p.uč neumí zjednat klid a tudíž děti moc při hodině nenaučí.Tím pádem žáci také p.uč nerespektují a každý si při hodině dělá co chce,pokud zrovna nemá p.uč vysloveně záchvat vzteku. Pokud se žák/žákyně zdvořile otáže, proč by si měl přesednout,když nic neprovedl,p.uč většinou odpiví,ať si přesedne, nebo jí dá žákovskou. Žák zůstane na tom samém místě a dopraví p.uč žákovskou na stůl. "Výuka" pokračuje a na konci hodiny se p.uč zeptá, proč žák(yně) stále sedí na svém místě,žák opět ukáže na ŽK. P.uč se podiví,ale po zazvonění nechá/zapomene ŽK na stole a žák(yně) si jí může bezúhonně vzít a jaké je jeho překvapení, když v kolonce "Francouzský jazyk"není žádný nový zápis o nekázni žáka!