Adresa: | Kuncova 1580 155 00 Praha 5 - Stodůlky |
---|---|
www: | http://www.gymnaziumstodulky.cz/ |
e-mail: | [email protected] |
tel: | 251 550 846 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
To snad není možný. Ředitelka si musela dát velkou práci s tím napsat tady všechny ty komentáře. Ta škola je prostě hrozná. Veřím, že tam jsou někteří dobří učitelé, ale ty stejně po čase odejdou, nebo je ředitelka vyhodí. Profesoři. se tam mění každým rokem. Já jsem měla na angličtinu snad 8 profesorů. Taky tak není žádná autorita žákům k profesorům. Prostě si tam každý dovoluje a říká si o hodinách, co chce. Znalosti sice stačí na to, aby člověk udělal maturitu, ale nevím jestli stačí i na vysokou školu. Samozřejmě zaleží i na tom, jaké má vaše dítě cíle a jak je ctižádostivé. Mně vadilo, jak se tam nikdo nesnažil a všichni měli všechno zadarmo. Prostě tohle už přesahuje tu jejich "přátelskou atmosféru". Paní ředitelka by se prostě měla zamyslet nad tím, kam to se školou "dotáhla". Řada studentů která na tuhle školu chodila rozhodně nepočítala s tím, že odejde a že těch lidí bylo mnoho. Jenže to ředitelku nezajímá a nezáleží jí na tom. Jediný o co se snaží je udělat správnou reklamu pro nový studenty a děti. Ale já vím, že se na tý škole stejně nic nezměnilo. Poslední věc která mi přijde až ponižujíci je ta, že si tu píše falešné pozitivní recenze. Uvědom te si, že vaší studenti nikdy 100% spokojeni na škole nebudou. Zůstávají jen z toho důvodu, že není jednoduché přecházet na jinou školu...
Dobrý den, dcera chodila na tuto školu tři roky. Musím napsat, že já jako rodič jsem byla spokojená, výborná komunikace s profesory, kladná přístup jak k nám rodičům, tak k žákům, vstřícné, přátelské prostředí.Znalosti- pokud se dítě učí a dává ve škole pozor srovnatelné s "lepšími gymnázii", ale bez většího stresu. Častěji se zde mění profesoři, což je někdy nepříjemné, ale asi je to nyní obvyklé i v jiných školách. Jinak malý kolektiv dětí, skoro všichni se navzájem znají. Pokud navštívíte školu běhěm výuky, v recepci se vám věnují a pomohou vám, Děti i dospělí v budově zdraví a sami se táží zda mohou pomoci. Škola je čistá, barevná.
Někdo mi vymazal můj komentář. Z toho usuzuju, že je na tom škola opravdu špatně, když si nemůže dovolit další "špínu". Je mi líto lidí, kteří jsou tak **** a věří těm pozitivním komentářům. Ty jsou totiž jasně napsané apní ředitelkou. Čtěte negativní a pochopíte systém "gymnázia". Už nemám co dodávat
Při srovnávání škol velmi záleží na úhlu pohledu. Srovnávám se vždy s lepším a ne s horším. Kdo z nás chce mít horší výsledky, být horší? Ne celá Praha by chtěla studovat na německé škole, proč? Tak jako ne všichni se chtějí přestěhovat do Německa. Když žiji v Praze, chci mít to nejlepší v Praze. Jistě je v Praze spousta lepších škol, dobrých škol, nebudu vždy poukazovat na to, co bylo a na to horší, ale na to, co se v životě dá zlepšit. Vždy v životě může být něco lepšího a ještě lepšího. Někomu stačí málo, nebo průměr, opravdu jen záleží na tom, komu co stačí. Proto jeden hodnotí tak a druhý onak. Co jednomu stačí a víc nechce, je druhému málo, nebo skoro nic. A jestli dítě umí srovnatelně s ostatními špičkovými školami, ukáže jen čas. A jazyky nejlépe naučí jen jazyková škola, soukromý učitel, obyčejná škola není schopna vysvětlit gramatiku, procvičit ji a naučit mluvit. Nemá na to čas a prostor, těch pár minut týdně, co věnuje davu (myšleno třídě), nemůže žádného jednotlivce nic naučit. A pokud si na to hraje, že je jazykovou a nebo lepší, či horší, to jsou jen akademické debaty bez výstupu k jedinci, který se chce něco naučit. Jediná rada do života je, zajistit si zdroje vzdělání z více stran, nespoléhat na to, že jedna škola něco naučí, naučí více, nebo méně, ale ne vše. Zajistit si doučování, více hlav víc ví, co na tom, že to stojí peníze, domovy důchodců jsou v Německu také dražší než u nás, doučování může být levnější od studentky, nebo dražší od pracovníka výzkumného ústavu, záleží na možnostech jedince. Pokud se někomu na nějaké škole líbí, ať tam zůstane, pokud ne, ať odejde, ale vykládat někomu, že někde je hůř, je zbytečné. Vždycky může být hůř. I ve vězení je hůř než na svobodě, pokud to zrovna není fešácký kriminál. Vůbec mne neuchvacují vymoženosti elektronické třídnice, abych se dozvěděl, jestli mé dítě šlo do školy, nebo jinam nebo jeho známky. Jestliže jako rodič zvládám výchovu svého dítě, známky či docházku se stejně dozvím. Jo a také souhlasím s názorem, že paní profesorka Suchomelová stojí vysoko v mých očích co se týče profesorského sboru. Výborně vysvětluje, nepodvrhuje věci, které se neučí a najdou se maximálně na internetu. Vrchol ubohosti je chtít v poslední chvíli něco latinsky, když se to oficiálně nepožadovalo. Za ty peníze, které se do této školy ročně investují bez ohledu je-li to moc, či málo, vyžaduji maximum, možná je to více, než je mi schopna dát.
Nejhorší jsou změny učitele ke kterým dochází uprostřed roku. Teď máme učitele, se kterým je stres se jenom potkat na chodbě, testy často ani nevidíme, hodiny s učitelem příšerný stres, ústní zkoušení s ponižováním a testy většinou na počítači abcd....A to jsme měli na češtinu nejlepší učitelku na škole, která toho spoustu naučila. A k takovým změnám uprostřed roku dochází pravidelně...
Moje dcera chodí do druhého ročníku nižšího gymnásia /jako 7.třída/,kam přestoupila z Německé školy Praha /DSP/, kde byla šikanovaná žáky i učiteli. Ti, co si stěžují a píší zde nesmysly by si měli zažít to, co my na DSP. Učitel na matematiku tvrdil, že není učitel, ale manažer.Vůbec neučil a neměl ani učebnici a pak testy 4X DO ROKA dělal jen tak z hlavy - příprava nulová,všichni platili doučování jako šílení 20 Euro na hodinu!!Učitelka na němčinu běžně říkala při hodině "Scheisse"...když se Vám nepovedly ty 2 testy, za půl roku, měli jste smůlu, protože více známek nebylo.Nebylo vše špatné, ale když má dcera přišla na GMVV, myslela si, že je v ráji. Profesorka na matematiku pořádá neustále doučování a to zcela ZDARMA, profesorka na ČJ a dějepis je prostě úžasná - trénují komunikaci, dělají reportáže, píší historické detektivky, zajímavé slohy, je tu literatura, to v DSP nebylo vůbec a to ani u NJ - prostě skvělé. Je pravda, že GMVV je jazykové gymnásium a myslím na Česko dost dobré, i když výuka jazyků je samozřejmě třeba právě na DSP lepší - z hlediska toho, že v AJ se opravdu mluví jen AJ,nikdy jinak - to nutno doznat, že jsou úplně nekompromisní. Ani jazykový kurz pořádaný GMVV nebyl- asi úplně top, byl tak nějak spíše sportovně-jazykový a autobus, kterým odjížděli měl už hodně za sebou..Nicméně, jazyková výuka je v porovnání s obdobnými školami na mnohem lepší úrovni - alespoň dle srovnání co umí má dcera a co jiní gymnazisté v AJ. NJ samozřejmě nemohu posoudit, když je poloviční Němka.Naproti tomu skvělý lyžařský výcvik v Alpách za dobrou cenu a i autobus byl v pořádku /moc se bojím, s dcerou kamarádky autobus boural/. My jsme na GMVV zatím po roce moc spokojení, dcera má mnohem širší všeobecný rozhled, je zde velký posun v komunikaci, neuvěřitelné zlepšení v matematice - škola komunikuje s rodiči a ti mají absolutní přehled o všem, jak se dítě učí i chová prostřednictvím internetu.Zatím jsme nenarazili na žádného nekompetentního vyučujícího. Já tuto školu mohu jen doporučit všem rodičům, kteří chtějí mít o svém dítěti přehled a chtějí okamžitě řešit nějaký problém doučováním.Finance jsou proti DSP mnohem nižší, ale je pravda, že zájezdy a kurzy, kam děti prostě jet chtějí, levné nejsou.Právě "lyžák" byl stejně drahý jako u DSP, ale DSP byla v Krkonoších a GMVV v Alpách. Zájezd do Skotska je ještě dražší - a to není sezóna, jako lyžák v Alpách. Vše má své pro a proti - trochu problém jsou třeba obědy, kam mohou gymnazistéjen v přesně stanovenou hodinu a když odpadne vyučování, musí stejně čekat. Obědy pak nejsou dotované jako na ZŠ, ale méně. To jsou ale maličkosti. Celkově vidím obraz této školy velmi pozitivně. Hlavně zde není potírána individualita a pokud vím, nám se moc ulevilo. Dcera skvěle zapadla a o šikaně se nedá mluvit. Myslím toto gymnázium vyhoví tedy i úzkostlivějším rodičům, jako jsme my.
Hlavne nematurujte z matiky,to kazdy da a pak je to na nic,protoze proti jinym skolam nic neumite. Jako ja proti jinym. Zabitej cas.
Ňevjem uš
Dobrý den, mé dítě má na GMVV již 5 let studia za sebou a nemohu souhlasit s většinou negativních hodnocení, která se zde objevují. Musím se zastat nadprůměrně kvalitní výuky jazyků. Děti mají od 4. ročníku povinnou četbu v AJ, od 5. ročníku ji mají i v NJ. Úrovně FCE v AJ dosahují již v 5. ročníku (ti, co na to kašlou pochopitelně nikoliv), v zahraničí se již po 4. ročníku (tj. pro srovnání po 9. třídě ZŠ) bezproblémů domluví. Anonymům, kteří lkají nad špatnou výukou NJ si dovolím vzkázat, ať se zamyslí nad tím, co pro své výsledky udělali. Pokud se student NJ prvních několik let systematicky neučí slovíčka a základní gramatické vazby, nikdy nemůže v NJ dosáhnout kvalitních výsledků (bez ohledu na školu); stejně jako když se v MAT nenaučí násobilku a vzorečky, stejně jako když se v CHEM nenaučí názvosloví, apod. Dále musím vyzdvihnout komunikaci profesorského sboru s rodiči; vyskytnou-li se nějaké problémy se studentem, profesoři okamžitě komunikují s rodinou. Studentům, kteří v některých předmětech zaostávají, nabízejí konzultace/doučování nad rámec svých povinností. Rovněž vyjadřuji spokojenost s elektronickou třídnicí, kde (až na výjimky) se okamžitě objevují informace týkající se docházky, známek, úkolů, testů, změn v rozvrhu, apod., což stále ještě není zvykem u všech gymnázií. Fluktuace vyučujících mne bohužel netěší, ale z vlastní zkušenosti vím, že vedení školy se tento problém snaží řešit a za poslední 2 roky se to již zlepšilo. Tak jako na každé škole, tak i zde je výuka některých předmětů kvalitnější a některých horší. Jelikož se GMVV profiluje jako jazykové gymnázium, tak si dovolím říci, že svoji profilaci dostatečně naplňuje. Nezaostává ani výuka přírodovědných předmětů.