Vlákno diskuse

Anonym – 25.8.2015 11:39 reagovat

Při srovnávání škol velmi záleží na úhlu pohledu. Srovnávám se vždy s lepším a ne s horším. Kdo z nás chce mít horší výsledky, být horší? Ne celá Praha by chtěla studovat na německé škole, proč? Tak jako ne všichni se chtějí přestěhovat do Německa. Když žiji v Praze, chci mít to nejlepší v Praze. Jistě je v Praze spousta lepších škol, dobrých škol, nebudu vždy poukazovat na to, co bylo a na to horší, ale na to, co se v životě dá zlepšit. Vždy v životě může být něco lepšího a ještě lepšího. Někomu stačí málo, nebo průměr, opravdu jen záleží na tom, komu co stačí. Proto jeden hodnotí tak a druhý onak. Co jednomu stačí a víc nechce, je druhému málo, nebo skoro nic. A jestli dítě umí srovnatelně s ostatními špičkovými školami, ukáže jen čas. A jazyky nejlépe naučí jen jazyková škola, soukromý učitel, obyčejná škola není schopna vysvětlit gramatiku, procvičit ji a naučit mluvit. Nemá na to čas a prostor, těch pár minut týdně, co věnuje davu (myšleno třídě), nemůže žádného jednotlivce nic naučit. A pokud si na to hraje, že je jazykovou a nebo lepší, či horší, to jsou jen akademické debaty bez výstupu k jedinci, který se chce něco naučit. Jediná rada do života je, zajistit si zdroje vzdělání z více stran, nespoléhat na to, že jedna škola něco naučí, naučí více, nebo méně, ale ne vše. Zajistit si doučování, více hlav víc ví, co na tom, že to stojí peníze, domovy důchodců jsou v Německu také dražší než u nás, doučování může být levnější od studentky, nebo dražší od pracovníka výzkumného ústavu, záleží na možnostech jedince. Pokud se někomu na nějaké škole líbí, ať tam zůstane, pokud ne, ať odejde, ale vykládat někomu, že někde je hůř, je zbytečné. Vždycky může být hůř. I ve vězení je hůř než na svobodě, pokud to zrovna není fešácký kriminál. Vůbec mne neuchvacují vymoženosti elektronické třídnice, abych se dozvěděl, jestli mé dítě šlo do školy, nebo jinam nebo jeho známky. Jestliže jako rodič zvládám výchovu svého dítě, známky či docházku se stejně dozvím. Jo a také souhlasím s názorem, že paní profesorka Suchomelová stojí vysoko v mých očích co se týče profesorského sboru. Výborně vysvětluje, nepodvrhuje věci, které se neučí a najdou se maximálně na internetu. Vrchol ubohosti je chtít v poslední chvíli něco latinsky, když se to oficiálně nepožadovalo. Za ty peníze, které se do této školy ročně investují bez ohledu je-li to moc, či málo, vyžaduji maximum, možná je to více, než je mi schopna dát.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Anonym – 25.8.2015 11:39

Při srovnávání škol velmi záleží na úhlu pohledu. Srovnávám se vždy s lepším a ne s horším. Kdo z nás chce mít horší výsledky, být horší? Ne celá Praha by chtěla studovat na německé škole, proč? Tak jako ne všichni se chtějí přestěhovat do Německa. Když žiji v Praze, chci mít to nejlepší v Praze. Jistě je v Praze spousta lepších škol, dobrých škol, nebudu vždy poukazovat na to, co bylo a na to horší, ale na to, co se v životě dá zlepšit. Vždy v životě může být něco lepšího a ještě lepšího. Někomu stačí málo, nebo průměr, opravdu jen záleží na tom, komu co stačí. Proto jeden hodnotí tak a druhý onak. Co jednomu stačí a víc nechce, je druhému málo, nebo skoro nic. A jestli dítě umí srovnatelně s ostatními špičkovými školami, ukáže jen čas. A jazyky nejlépe naučí jen jazyková škola, soukromý učitel, obyčejná škola není schopna vysvětlit gramatiku, procvičit ji a naučit mluvit. Nemá na to čas a prostor, těch pár minut týdně, co věnuje davu (myšleno třídě), nemůže žádného jednotlivce nic naučit. A pokud si na to hraje, že je jazykovou a nebo lepší, či horší, to jsou jen akademické debaty bez výstupu k jedinci, který se chce něco naučit. Jediná rada do života je, zajistit si zdroje vzdělání z více stran, nespoléhat na to, že jedna škola něco naučí, naučí více, nebo méně, ale ne vše. Zajistit si doučování, více hlav víc ví, co na tom, že to stojí peníze, domovy důchodců jsou v Německu také dražší než u nás, doučování může být levnější od studentky, nebo dražší od pracovníka výzkumného ústavu, záleží na možnostech jedince. Pokud se někomu na nějaké škole líbí, ať tam zůstane, pokud ne, ať odejde, ale vykládat někomu, že někde je hůř, je zbytečné. Vždycky může být hůř. I ve vězení je hůř než na svobodě, pokud to zrovna není fešácký kriminál. Vůbec mne neuchvacují vymoženosti elektronické třídnice, abych se dozvěděl, jestli mé dítě šlo do školy, nebo jinam nebo jeho známky. Jestliže jako rodič zvládám výchovu svého dítě, známky či docházku se stejně dozvím. Jo a také souhlasím s názorem, že paní profesorka Suchomelová stojí vysoko v mých očích co se týče profesorského sboru. Výborně vysvětluje, nepodvrhuje věci, které se neučí a najdou se maximálně na internetu. Vrchol ubohosti je chtít v poslední chvíli něco latinsky, když se to oficiálně nepožadovalo. Za ty peníze, které se do této školy ročně investují bez ohledu je-li to moc, či málo, vyžaduji maximum, možná je to více, než je mi schopna dát.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis