Adresa: | Kuncova 1580 155 00 Praha 5 - Stodůlky |
---|---|
www: | http://www.gymnaziumstodulky.cz/ |
e-mail: | [email protected] |
tel: | 251 550 846 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Dlouho jsme vahali ,jestli neco napsat. Uz je to za nami. Pred rokem a pul jsme stali pred problemem co dal.Chteli jsme pro dceru to nejlepsi.Neuspela na statnim gymn.u prijimacek.No neuspela,vykon solidni,ale pri pretlaku na osmiletky-nestacil.A tak jsme se upjali k dalsi alternative-soukrome sfere skolstvi. Nase dosavadni reference byly vseobecne negativni co se tyce privatnich skol v Cechach.O to vic jsme se snazili najit reference na soukrome gymn. v Praze.Vetsinou negativni.Dovedeli jsme se pres internet o gymn. Stodulky.Reference zadne.A tak jsme se sami falesne ukajeli,ze snad to bude dobry. Prijimacky-zadny problem -spis sranda nez selekce.Jednoduse kdo prijde, bude prijat.Pani reditelka se s nami setkala.Podala nam solidni a sebevedomy vyklad o skole. Skolni rok zacal"team-buildingovym" vyletem v prirode zvanym adaptacni kurz.Stale dobry.Pak to, ale zacalo.Zacali jsme pozorovat podivne zpusoby vyuky matematiky.Dcera se nam sverovala se systemem vyuky ucitele matematiky.On to zadny system nebyl, ucitel byl bez praxe i bez prislusneho vzdelani.Slusne jsme dosli za pani reditelkou o pomoc pri reseni problemu.Opet slusne s nami jednala,ale opet podotykam velice sebevedome.A poprve jsme si vyslechli jeji (jeste mnohokrat pozdeji opakovanou)vetu "MUSITE MI DUVEROVAT".Pri nahodne navsteve hodiny matematiky jsme byli naprosto sokovani.Pan ucitel nezvladal vyuku.Pak nasledovalo zjisteni o pochybnem hodnoceni zaku. Kazdy ucitel si to vykladal po svem Nejdu zachazet do detailu.Zakovi stacilo nedochazet na pisemky, treba ze zdravotnich duvodu a to naprosto programove a hned jste si zlepsili hodnoceni.Zkratka jste se celkem elegantne vyhli prip.spatnemu hodnoceni.Nepodstatne znamky(napr. za dom.ukol.)se staly podstatnymi.Prekvapene konstatovani rodice,ze zaci nemusi vyuce venovat doma az tolik usili,vyresili pokrivenym a neprofesionalnim hodnocenim pedagogu, a to tak aby vsichni skoncili s dvojkama a max, trojkama.Na druhe strane minimum zaku se samymi jednickami vyresil i problem s urovni.Tak aby to tak trochu vypadalo jako na gymn.A nikoho neodradite pro velkou narocnost.Vysledky pak jsou "ZGLAJCHOVANY" do hodnoceni "2"i kdyz jsou mezi zaky zasadni rozdily.Prioritou proste je platce skolneho, aby platil.Proc tomu tak je?Domnivam se ,ze problem zacina u pani reditelky a zaroven majitelky skoly.Tzv. "one-man show". Neschopny ucitel zustava, zatimco schopny je pro svuj nazor vyhozen.Jednoznacna nestabilita ucitelskeho sboru,nekvalifikovanost ucitelu i osoba pani reditelky samotne je pro nas jakousi prapricinou problemu teto skoly. Takze jsme volili odchod.Pro dite je to stresujici, o to vic nas volba teto skoly mrzela.Nase dite nepatrilo ke spatnym zakum, naopak k te nejlepsi casti tridy.Takze to nebylo reseni zhrzenych rodicu a jejich naprosto neschopneho potomka.Opak je pravdou.Nasledne odesel i nejlepsi zak tridy a dnes uz oba navstevuji solidni zakladni skolu v Praze.Je to vsechno jeste na dlouhe vypraveni.Pohled samozrejme subjektivni.Ovsem se snahou argumentovat a tak to zobjektivizovat.Na vsechno tady neni prostor.Na zaver jen jedna perlicka.Sve dite sem muzete prihlasit kdykoliv.A to v 6,7,nebo v osme tride ZŠ atd.Takze je to 8,7,6,5 i 4lete gymnazium ostatne tak jako i na jinych soukromych gymnaziich.Osobne jsme se o tom presvedcili.Jak v Stodulkach tak i jinde.Shrnuti- zkusenost absolutne negativni.NEDOPORUCUJEME na zaklade osobnich zkusenosti.