Adresa: | Legionářů 1 P. O. BOX 38 695 11 Hodonín |
---|---|
www: | http://www.gymhodonin.cz/ |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
To je sice pěkné, ale mě by spíše zajímalo, zda se též z vašich daní (jak píšete) do školství investuje - zařízení škol (kvalitní počítače, kvalitní pomůcky,......, další vzdělávání učitelů). Proč se zvyšuje počet žáků ve třídách? Považujete 30 a více žáků za normální?
Ach bože a je tu rejpal.Student snad studuje zatím bezplatně, ale ne zadarmo. Studenta platíme my všichni z daní a to proto, aby on mohl pracovat a platit daně,aby tento svět mohl fungovat. Proto bychom se měli velmi zajímat jakou službu za naše prachy student dostává.
To má být vysvětlení?
A jak se k Vám učitelé chovají? Berou Vás jako klienty, kterých je třeba si vážit, povzbuzovat jejich sebevědomí, aby měli o učivo zájem? Nebo se ještě vyskytují učitelé, kteří studenty ponižují a považují za úžasně vtipné někoho zesměšnit? Před patnácti lety tam pár takových bylo a někteří - nechci jmenovat - jsou tam dodnes. Zajímalo by mě, jestli došlo ke změně k lepšímu? Těšila jsem se, že moje děti už budou mít samé skvělé učitele s psychologickou průpravou, kteří budou vědět jak se ke studentům chovat, aby jim dodali chuť se o jejich obor zajímat a kteří budou používat moderní metody výuky, ale stará garda je stále přítomna a to mě děsí :-(. Zajímá se vůbec vedení školy o názor studentů na způsob výuky jednotlivých učitelů, vyplňujete třeba nějaké dotazníky?
Pro anonym přede mnou. Vůbec nechápu,co si představujete pod pojmem "chovat se k studentům, jako ke klientům". Student je klient? On si něco platí?
A jak se k Vám učitelé chovají? Berou Vás jako klienty, kterých je třeba si vážit, povzbuzovat jejich sebevědomí, aby měli o učivo zájem? Nebo se ještě vyskytují učitelé, kteří studenty ponižují a považují za úžasně vtipné někoho zesměšnit? Před patnácti lety tam pár takových bylo a někteří - nechci jmenovat - jsou tam dodnes. Zajímalo by mě, jestli došlo ke změně k lepšímu? Těšila jsem se, že moje děti už budou mít samé skvělé učitele s psychologickou průpravou, kteří budou vědět jak se ke studentům chovat, aby jim dodali chuť se o jejich obor zajímat a kteří budou používat moderní metody výuky, ale stará garda je stále přítomna a to mě děsí :-(. Zajímá se vůbec vedení školy o názor studentů na způsob výuky jednotlivých učitelů, vyplňujete třeba nějaké dotazníky?
Tohle gymnázium není špatné. Problém je v tom, že je tam dost profesorů, kteří už by mohli být v důchodě. Což se pak odráží i na jejich elánu učit a způsobu učení, který odpovídá dřívější době. Naštěstí se ale část profesorů obměnila. Co se týče způsobu učení, tak je velice kvalitní, látka se dá bez problémů naučit, pokud student není líný. A když má nějaký problém s látkou, zajde za profesorem a ten mu to vysvětlí. Gymnázium není těžké ani lehké. Dost záleží na tom, jaké nároky na studenta má vyučující daného předmětu. Někteří jsou náročnější víc, někteří míň. Závěr je ten, že tato škola je na slušné úrovni a kdyby obměnila personál za mladší a "svěžejší" (podobné jako Mrg. Válka a Mgr. Mikulincová), byla by na tom jeětě lépe.
Prosím, absolventi nebo současní studenti, ohodnoťte tento ústav :-). Pomůžete v rozhodování budoucím studentům.