Adresa: | Gymnázium, Praha 6, Arabská 14 160 00 Praha 6 |
---|---|
www: | http://www.gyarab.cz/ |
e-mail: | [email protected] |
tel: | +420 235 351 707 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Přijat na humanitní obor jako třetí v pořadí!!! Super, super, super!!!
Nevím, jak je to s matikou na humanitním oboru,ale jinak mi připadá trochu zvláštní, že má polovina třídy na vysvědčení 4. Normální se mi zdá, že většina má 2 nebo 3, sem tam nějaký jedničkář, sem tam čtyřkař. Čím to je, těžko říct - moc se spěchá a málo procvičuje? Nebo je to učiteli? V jiných předmětech nic takového není. Programování záleží na přístupu studentů, kdo chce, naučí se hodně, kdo nechce, tak moc ne. Programování vyžaduje hlavně praxi, vymýšlet své programy a tím se učit.
Ahoj, jsem teď sice teprve v osmičce ale taky už se po mě chce abych si vybírala, jen by mě zajímalo která větev je více "podobná" gymnáziu bez zaměření.
Muzete nekdo ohodnotit zamereni programovani na Arabske?
jsem taky zvědavá, jestli ta kalkulačka je stále aktuální. čekám na odpověď
jsem taky zvědavá, jestli ta kalkulačka je stále aktuální. čekám na odpověď
Kolik lidí bývá ročně přijato bez přijímaček? Na internetu je sice nějaká kalkulačka, která mi říká, že by mě vzali bez zkoušek. Nevím ale, jestli je ta aplikace vůbec aktuální.
Jsem absolventkou tohoto gymnázia a jsem šťastná, že jsem potkala skvělé učitele, kteří mě naučili a připravili tak, že jsem mohla studovat prestižní obor na VŠE - Fakultu mezinárodních vztahů. A to za mě nebyla maturita z matematiky povinná. Profesor Lauterbach, tuším že ještě stále učí, je fakt pan profesor, profesorka Beránková - současná ředitelka školy byla naší nejoblíbenější učitelkou, a mohu pokračovat. Samozřejmě všude natrefíte na výborné a jen "standartní" učitele. Důležité ale je, že toto gymnázium dokázalo své studenty připravit ve všech oborech, bez specializace na humanitní/matematické, atd. Z naší třídy vzešlo několik lékařů, architektů, právníků, inženýrů tech. směru, zkrátka na VŠ jsme se dostali téměř všichni, z cca 30 studentů jenom asi 6 studovalo nástavby. Až půjdou moje děti na střední a bude-li ta možnost, určitě vím, kam se obrátit.
Mužu se zeptat záleží víc ne primackach nebo na průměru?