Vlákno diskuse

Absolvent – 26.11.2017 03:40 reagovat

GVP je dobré gymnázium (umístěním, vybavením, mimoškolními zájezdy apod.) a bohužel velmi nevyváženým pedagogickým sborem. NA jedné straně máte většinou mladší (<40) aktivní učitele, kteří učí moderně a zajímají se o to, abyste se něco naučili. Poskytují podporu, konzultace, materiály na netu k dostudování apod. Na druhé straně jsou většinou starší (i služebně) učitelé, kteří jsou jak z minulého století. Žáky nevnímají, jedou suchý výklad, testují tvrdé znalosti (příp. vzorové postupy v přírodních vědách), žáky berou jako čárky v seznamu a čím méně práce pro ně, tím líp. Jejich cílem často není "naučit", ale "jít brzo domů s co nejméně prací". Naneštěstí nejsou tihle učitelé příliš konfrontování, a i když na škole je žákovské hodnocení, nemá ve výsledku žádné hybné síly, takže tihle "profesoři" ho ani nečtou. Někteří se tím dokonce přes žáky chlubí... Pokud máte vlastní zájem o učení, GVP poskytuje dostatečné výzvy, nicméně v jádru ho stále tvoří nereformovaní pedanti, kteří o moderní didaktice neslyšeli ani zpovzdálí. To se bohužel týká hlavně přírodních věd. Na druhou stranu, škola má dobrý "vibe", komunita funguje (fungovala tč.) kvalitně, na škole běží i studentský parlament, který je dost aktivní. S výše popsanými problémy se potýká řada středních, takže bych za to GVP neodsuzoval. Zpětně vzpomínám na škole v dobrém a ostatním bych ji - i přes nesnáze - doporučil.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Absolvent – 26.11.2017 03:40

GVP je dobré gymnázium (umístěním, vybavením, mimoškolními zájezdy apod.) a bohužel velmi nevyváženým pedagogickým sborem. NA jedné straně máte většinou mladší (<40) aktivní učitele, kteří učí moderně a zajímají se o to, abyste se něco naučili. Poskytují podporu, konzultace, materiály na netu k dostudování apod. Na druhé straně jsou většinou starší (i služebně) učitelé, kteří jsou jak z minulého století. Žáky nevnímají, jedou suchý výklad, testují tvrdé znalosti (příp. vzorové postupy v přírodních vědách), žáky berou jako čárky v seznamu a čím méně práce pro ně, tím líp. Jejich cílem často není "naučit", ale "jít brzo domů s co nejméně prací". Naneštěstí nejsou tihle učitelé příliš konfrontování, a i když na škole je žákovské hodnocení, nemá ve výsledku žádné hybné síly, takže tihle "profesoři" ho ani nečtou. Někteří se tím dokonce přes žáky chlubí... Pokud máte vlastní zájem o učení, GVP poskytuje dostatečné výzvy, nicméně v jádru ho stále tvoří nereformovaní pedanti, kteří o moderní didaktice neslyšeli ani zpovzdálí. To se bohužel týká hlavně přírodních věd. Na druhou stranu, škola má dobrý "vibe", komunita funguje (fungovala tč.) kvalitně, na škole běží i studentský parlament, který je dost aktivní. S výše popsanými problémy se potýká řada středních, takže bych za to GVP neodsuzoval. Zpětně vzpomínám na škole v dobrém a ostatním bych ji - i přes nesnáze - doporučil.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis