Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Reaguji na "Občan 2. 2. 2016 11.47" - pane Občane, evidentně máte strach se podepsat, a tak útočíte jen anonymně a oháníte se tu nějakými paragrafy, to mluví samo za sebe a já se jen musím smát! Já si za svým názorem stojím a jsem si jistý, že tento názor sdílí víc lidí na sídlišti. Jediný rozdíl je v tom, že já mám kuráž na to, svůj názor zveřejnit a podepsat se pod něj. Někomu se to líbit může a někomu nemusí, to je demokracie... A je zajímavé, že jste se do mého příspěvku tak opřel právě v místě o alkoholu a drogách na škole a v jejím okolí a o teenagerech, poflakujících se pozdě do noci venku... takže jste si toho vědom také! Mimochodem, nejmenoval jsem ve svém příspěvku nikoho, takže o pomluvě nemůže být řeč. To, že se nudící se teenageři, pod rouškou tmy, dopouštějí všelijakých nekalostí, je známým faktem! Já to prostě jen řekl (napsal) veřejně, ale postarat by se o to měli především rodiče, osvěta a prevence. A když tohle selže, tak pak strážci zákona, tedy např. městská policie. Takže vyhrožovat mi „Nepřekažení trestného činu, § 367“ je absolutní nesmysl. Nežaluji, nepráskám a nedonáším! Jen jsem veřejně vylíčil, co jsem viděl. Však uvidíme, jak to bude vypadat kolem školy, až se oteplí, a pak opět letos ke konci školního roku... A co teprve nedávný případ sexuálního styku dvou nezletilých v knihovně...? Jak to dopadlo, nevím. Asi se to zametlo pod koberec a děláme, že se to nestalo. Nu dobrá, stalo se to mimo školu, a tak do toho nebudeme školu zatahovat. Co se školní jídelny, restaurace a "rozežranosti" týče, srovnávat to, je přeci holý nesmysl! Restaurace je zařízení, které má v prvé řadě majiteli vydělávat peníze!!! Školní jídelna se má postarat o naše děti, je to tak? Tímhle jste mě opět velmi pobavil... A nakonec, debata o tom, k čemu je dobrá alternativní metoda výuky matematiky na prvním stupni, je polemika na hoodně dlouho. A už vůbec vám nenáleží hodnotit psychický stav a schopnost učit se, mé dcery! Chtěl jsem tím jen říci, že pokud to měla být alternativní metoda, měla by být volitelnou a nikoli povinnou! A jsem si jist, že bych v řadách současných rodičů dětí na prvním stupni našel deset PROTI ku každému jednomu, který by byl PRO alternativní metodu. Toť vše.