Vlákno diskuse

Anonym – 12.6.2015 22:00 reagovat

Zůstávám anonymní jen z důvodu, že na F-S-G stále studuji a chci se chránit před reakcí učitelů/mentorů. Faktem je že tahle škola mi mnohé dává. Znalosti němčiny jsou nenahraditelné, i ten horší žák ve třídě se může pochlubit daleko kvalitnějšími i praktičtějšími znalostmi jazyka než jakými se dokáže chlubit český student. Navíc už jen jeden rok na internátě dá dítěti nadhled a samostatnost. Na druhou stranu nároky kladené na české studenty jsou mnohdy neprofesionální a pro mnoho studentů nezvladatelné. Dá se to pochopit, musíme přeci dohnat všechna ta ztracená léta v Čechách. Co mi ale na této škole nevyhovuje, je přístup českých učitelů. Vlastně už od začátku nás tlačí abychom toho zvládali více a více, což je vlastně jejich poslání, jenže potom nás potkávají na internátě jako mentoři a v našem volném čase nám stále dokola vyčítají v čem jsme špatní, co jsme nezvládli a co ještě musíme zvládnout. Je to velmi tvrdé na naší psychiku, ale co s tím může člověk dělat, když rodiče nám mohou pomoci až o víkendu a mentoři, kteří ten problém rozpitvávají, snaží se nám pomoct, ale hlavně ne na úkor své pohodlnosti! Když se vyskytne nějaký problém s učiteli nebo se školou ,je jejich hlavní priorita udržet přátelský vztah s kolegou po případě s nadřízeným a zároveň vypadat, že se snažil, ale bohužel se nedá nic dělat. Najdou se i mentoři, kteří nemají problém jít za zájmem žáka, ale bohužel jde o menšinu. Pak si jen říkám, jak moc velkou mám smůlu, že mi přidělili zrovna toho a ne jiného. Možná by pomohlo stanovit podrobnější pravidla, co mentor smí a co ne stejně jako u žáků, aby pak člověk věděl na čem je. Stejně jako bych ocenila, kdyby sjednotili rozsáhlost učené látky a určili hranici, do jaké hloubky a detailnosti smí učitel u daného předmětu zajít. Přiznávám že jsem v depresi a asi si tu jen zbytečně vylévám srdce, ale tak to vidím a taky vím že na 100% nejsem sama.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Anonym – 12.6.2015 22:00

Zůstávám anonymní jen z důvodu, že na F-S-G stále studuji a chci se chránit před reakcí učitelů/mentorů. Faktem je že tahle škola mi mnohé dává. Znalosti němčiny jsou nenahraditelné, i ten horší žák ve třídě se může pochlubit daleko kvalitnějšími i praktičtějšími znalostmi jazyka než jakými se dokáže chlubit český student. Navíc už jen jeden rok na internátě dá dítěti nadhled a samostatnost. Na druhou stranu nároky kladené na české studenty jsou mnohdy neprofesionální a pro mnoho studentů nezvladatelné. Dá se to pochopit, musíme přeci dohnat všechna ta ztracená léta v Čechách. Co mi ale na této škole nevyhovuje, je přístup českých učitelů. Vlastně už od začátku nás tlačí abychom toho zvládali více a více, což je vlastně jejich poslání, jenže potom nás potkávají na internátě jako mentoři a v našem volném čase nám stále dokola vyčítají v čem jsme špatní, co jsme nezvládli a co ještě musíme zvládnout. Je to velmi tvrdé na naší psychiku, ale co s tím může člověk dělat, když rodiče nám mohou pomoci až o víkendu a mentoři, kteří ten problém rozpitvávají, snaží se nám pomoct, ale hlavně ne na úkor své pohodlnosti! Když se vyskytne nějaký problém s učiteli nebo se školou ,je jejich hlavní priorita udržet přátelský vztah s kolegou po případě s nadřízeným a zároveň vypadat, že se snažil, ale bohužel se nedá nic dělat. Najdou se i mentoři, kteří nemají problém jít za zájmem žáka, ale bohužel jde o menšinu. Pak si jen říkám, jak moc velkou mám smůlu, že mi přidělili zrovna toho a ne jiného. Možná by pomohlo stanovit podrobnější pravidla, co mentor smí a co ne stejně jako u žáků, aby pak člověk věděl na čem je. Stejně jako bych ocenila, kdyby sjednotili rozsáhlost učené látky a určili hranici, do jaké hloubky a detailnosti smí učitel u daného předmětu zajít. Přiznávám že jsem v depresi a asi si tu jen zbytečně vylévám srdce, ale tak to vidím a taky vím že na 100% nejsem sama.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis