Vlákno diskuse

Studentka – 2.2.2015 18:39 reagovat

Na téhle škole studuji už druhý rok obor obchodní akademie. Mezi obory podle mě není moc velký rozdíl. Na liceu mají na rozdíl od nás víc všeobecných (zbytečných) předmětů, např. Chemie, fyzika a biologie. Pro mě je tak lepší ten můj obor, protože na vysokou se v pohodě dostanete z obou oborů a předměty navíc nepotřebuji. Jinak na škole se mi od začátku moc líbí. Je to tu super, nemáme žádné odpoledne, škola často pořádá různé akce a učení se dá v pohodě zvládnout, pokud se budete snažit. Haroldovy sady rozhodně všem doporučuji! Ale myslím si že s průměrem kolem dvou nemáte moc velkou šanci se sem dostat... U nás na obchodě měla většina lidí průměr do 1,5.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Studentka – 2.2.2015 18:39

Na téhle škole studuji už druhý rok obor obchodní akademie. Mezi obory podle mě není moc velký rozdíl. Na liceu mají na rozdíl od nás víc všeobecných (zbytečných) předmětů, např. Chemie, fyzika a biologie. Pro mě je tak lepší ten můj obor, protože na vysokou se v pohodě dostanete z obou oborů a předměty navíc nepotřebuji. Jinak na škole se mi od začátku moc líbí. Je to tu super, nemáme žádné odpoledne, škola často pořádá různé akce a učení se dá v pohodě zvládnout, pokud se budete snažit. Haroldovy sady rozhodně všem doporučuji! Ale myslím si že s průměrem kolem dvou nemáte moc velkou šanci se sem dostat... U nás na obchodě měla většina lidí průměr do 1,5.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22