Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Se školou,co se týká jejího působení na dceru, jsem velmi spokojen.Od prvních chvil,kdy jsem měl možnost školu i internát poznat,jsem se nemohl ubránit jisté paralele s vojenskými školami,které jsem sám studoval.Tato škola dává našim dětem samostatnost,disciplinovanost,orientaci ve společenském dění a zodpovědnost za svoji budoucnost.Ne všechny školy toto mohou žákům poskytnout.Je otázkou,proč někteří rodiče své děti na tuto školu vůbec dali,co si od toho slibovali,jak své děti na tuto školu připravili,jak je ve studiu podporují a hlavně-jestli táhnou společně se školou za jeden provaz.Když porovnám znalosti němčiny žáků ve třídě s mojí dcerou,tak si kladu otázku,proč na tom ostatní nejsou o mnoho lépe-a to je dcera o rok mladší než ostatní.Je to prostě otázka přípravy a výsledek snahy rodičů.Možná,že se někomu bude zdát"nestandartní"můj názor na uniformy.V jisté době tato otázka byla otevřena a jeden z hlavních důvodů,proč žáci uniformy nemají je ten,že v Německu byl v jistém období všeobecně špatný náhled na uniformy-no,částečně mě toto vysvětlení uspokojilo.Sám bych byl všemi deseti pro zavedení uniforem.Důvodů-tedy prokazatelných důvodů,že to má kladný vliv na studenty je mnoho.Když pominu,že to mladým lidem prostě sluší,tak jsou tady další společensko-morální důvody,proč uniformu nosit(deklarace příslušnosti ke škole,v uniformě si žáci nedovolí se na veřejnosti špatně chovat,víc přemýšlí o svém chování,soutěživost mezi ostatními školami atd.). Všiml jsem si také od prvních chvil,že škola se snaží žáky"namočit"do společenského života a dění.(Kontakt s bankou,kulturní,sportovní akce,sociální projekty,atd.)Také povinné praktikum,které v ČR není,je neocenitelná věc.Tyto mimoškolní aktivity jsou velmi významné pro utváření osobnosti mladého člověka.Vím o čem píši,mám možnost to porovnat s ostatními žáky stejných ročníků na českém gymnáziu.Má to možnost porovnat i dcera,která v době volna si jde"sednout"do českého gymnásia,tak jako to dříve dělala opačně,že když bylo v Čechách volno,tak šla za hranici do německé školy.Při této příležitosti musím poděkovat panu Molínovi za přístup a způsob výkladu matematiky.Dcera je vyloženě humanitní typ a já měl od začátku strach,jak bude mat.zvládat.S výsledky jsem spokojen.Vždyť by nebylo nic nepochopitelného na tom,aby se patnáctiletým pubescentkám tak abstraktní věda jako je matematika zprotivila.Díky panu Molínovi se tak nestalo.Hodnotit ekonomickou výhodnost projektu je bezpředmětné,každý z nás ví kolik by stála vytápěná"cimérka"se stravou na měsíc v Německu.No a něco pro žáky-z vlastní zkušenosti vím,že ti profesoři a kantoři co nás pořádně"dusili"nás také něčemu naučili.A když nás to nenaučili oni tak nás donutili abychom se to naučili sami.A až ze školy vypadnete,tak jakoukoli informaci kterou budete potřebovat,tak za ni budete platit PENÍZE.Teď to máte zadarmo,tak se snažte z té školy "vyždímat"co nejvíc.