Vlákno diskuse

Kvartánka – 4.4.2011 20:19 reagovat

Vidím tu spoustu kritických i nekritických ohlasů. V bodech se pokusím vysvětlit alespoň některé věci, co tu ostatní "nakousli". -> společné prostory se základkou -> ano, jsou hloupější, ano je s nimi problém. ale pro ně je to zajímavější, dostanou se do tzv. "chytřejšího prostředí" a je pro my na gymplu alespoň vidíme rozdíly mezi nimi a námi. -> výtvarná výchova -> je hodně pokryta. máme dobré učitelky, jako každá normální škola. na vyšším gymplu se dělíme buď na hudební, nebo na výtvarnou část. výtvarná chodí na výstavy, jezdí malovat do přírody. hudební chodí na koncerty a věnuje se hudbě. nemůžete po malých dětech chtít nějaký velký ohlas na umění. proto je to rozvinuto až na vyšším gymplu. umění potom dopňují dějiny umění, volitelný předmět na čtyři roky. -> malé maturity -> malé maturity mám právě teď úspěšně za sebou. má to být nejenom shrnutí učiva za čtyři roky, prozkoumání, kolik toho vlastně víme.. ale také ukázka toho, jak budou vypadat hlavní velké maturity. 4 předměty - matematika, český jazyk, angličtina a volitelný. nejhůř dopadá matematika. je to díky málo času na vysvětlení látky. ano, něco dopadlo špatně. ale záleží to na svědomitosti žáků. profesoři nám toho dali dost, pomáhali nám. ale bylo na nás, jak moc se na to připravíme.. -> "důležité dokumenty" -> slečna sekundánka měla pravdu, je docela velká pravděpodobnost, že je sepisoval prof. Bunda, původem z ukrajiny. věnuje se počítačům, programování a správou sítě, takže jestli pravopisné chyby, je to jistě jeho vina. -> odchody v kvartě -> ano, i od nás lidi odcházejí. na zaměřené střední školy, gymply.. nebo tzv. lepší gymply, jako třeba Štěpánská, Kepler nebo Doppler (ti matematicky nadaní). já osobně si myslím, že každý si zvolí to, co mu vyhovuje nejvíc. odchodů není tolik, je to tak přirozené, jako každý osmiletý gympl. můj názor? myslím si, že škola je dobrá. nemám důvod odcházet. učitelé jsou jako na každé škole. dobří i špatní. jak jinak. skvělé je rodinné prostředí a zázemí, každé dítě si zde najde svého kamaráda. jsme typ školy "každý zná každého, všichni vědí všechno". jsme všeobecná škola, snažíme se zaměřit se na vše. matemitecké, fyzikální a chemické laboratorní práce, výtvarné a hudební výjezdy, koncerty, výstavy. humanitní projekty, eseje, referáty a prohlídky. sportovní činnost nějak vyměřená v každém roce. široké spektrum výběru cizího jazyka, návštěvy Anglie, Francie, Německa, Španělska a Ameriky. snažíme se pokrýt vše. jsme skvělý kolektiv. někdo se tam možná necítí dobře. ale já to zde mám ráda, jsem si jistá, že se najdou lidé, kteří si naši školu zamilují. jiní? jsou tu přece i jiné školy ;).

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Kvartánka – 4.4.2011 20:19

Vidím tu spoustu kritických i nekritických ohlasů. V bodech se pokusím vysvětlit alespoň některé věci, co tu ostatní "nakousli". -> společné prostory se základkou -> ano, jsou hloupější, ano je s nimi problém. ale pro ně je to zajímavější, dostanou se do tzv. "chytřejšího prostředí" a je pro my na gymplu alespoň vidíme rozdíly mezi nimi a námi. -> výtvarná výchova -> je hodně pokryta. máme dobré učitelky, jako každá normální škola. na vyšším gymplu se dělíme buď na hudební, nebo na výtvarnou část. výtvarná chodí na výstavy, jezdí malovat do přírody. hudební chodí na koncerty a věnuje se hudbě. nemůžete po malých dětech chtít nějaký velký ohlas na umění. proto je to rozvinuto až na vyšším gymplu. umění potom dopňují dějiny umění, volitelný předmět na čtyři roky. -> malé maturity -> malé maturity mám právě teď úspěšně za sebou. má to být nejenom shrnutí učiva za čtyři roky, prozkoumání, kolik toho vlastně víme.. ale také ukázka toho, jak budou vypadat hlavní velké maturity. 4 předměty - matematika, český jazyk, angličtina a volitelný. nejhůř dopadá matematika. je to díky málo času na vysvětlení látky. ano, něco dopadlo špatně. ale záleží to na svědomitosti žáků. profesoři nám toho dali dost, pomáhali nám. ale bylo na nás, jak moc se na to připravíme.. -> "důležité dokumenty" -> slečna sekundánka měla pravdu, je docela velká pravděpodobnost, že je sepisoval prof. Bunda, původem z ukrajiny. věnuje se počítačům, programování a správou sítě, takže jestli pravopisné chyby, je to jistě jeho vina. -> odchody v kvartě -> ano, i od nás lidi odcházejí. na zaměřené střední školy, gymply.. nebo tzv. lepší gymply, jako třeba Štěpánská, Kepler nebo Doppler (ti matematicky nadaní). já osobně si myslím, že každý si zvolí to, co mu vyhovuje nejvíc. odchodů není tolik, je to tak přirozené, jako každý osmiletý gympl. můj názor? myslím si, že škola je dobrá. nemám důvod odcházet. učitelé jsou jako na každé škole. dobří i špatní. jak jinak. skvělé je rodinné prostředí a zázemí, každé dítě si zde najde svého kamaráda. jsme typ školy "každý zná každého, všichni vědí všechno". jsme všeobecná škola, snažíme se zaměřit se na vše. matemitecké, fyzikální a chemické laboratorní práce, výtvarné a hudební výjezdy, koncerty, výstavy. humanitní projekty, eseje, referáty a prohlídky. sportovní činnost nějak vyměřená v každém roce. široké spektrum výběru cizího jazyka, návštěvy Anglie, Francie, Německa, Španělska a Ameriky. snažíme se pokrýt vše. jsme skvělý kolektiv. někdo se tam možná necítí dobře. ale já to zde mám ráda, jsem si jistá, že se najdou lidé, kteří si naši školu zamilují. jiní? jsou tu přece i jiné školy ;).

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis