Vlákno diskuse

současnej čtvrťák – 29.11.2009 13:46 reagovat

Problém vidím v tom, že spousta rodičů prostě řekne svým dětem, že na strojárně je to hlavně o matice(což je pravda), počítání a logice všeobecně. Prostě, že je to náročný studium a ať jdou radši na nějakou ekonomku. Ale i studenti už nejsou to co bývali(a to začlo už před mym příchodem). Většina tam jde jen aby dostali maturitu a o strojařinu nemaj nejmenší zájem. Příjmání bych nechal na průměr známek z ZŠ(já šel ještě na průměr lehce nad 1.5) tak bych to nechal na max 1.7(to musí dát snad každej ne?) apak prostě "odpad" vylifrovat jako to dělaj na VŠ. Škola by ale trochu oživit potřebovala. Peníze teď jdou vlastně jen do počítačů a učeben automatizace(neříkám, že je to špatně) ale je potřeba zrekonstruovat vybavení telocvičen, nabrat mladý lidi(co tomu opravdu rozumí, né jen učí) do dílen a přimět učitele donutit studenty se učit a to je práce ředitele. Bohužel je smutný koukat když škola otevře 5 studyjních oborů(zbytečně) a v prvácích jsou pouze 2!!! třídy. Sám nevím proč do betléma nikdo nechce a třeba Třebešín takovýhle problémy nemá. Když člověk chytne ty správný učitele jako Bušínovou, Ambroze, Bernáta, Řeřábka, Divokou tak jen zabedněnec si z toho nic nevezme a školu nedodělá

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
současnej čtvrťák – 29.11.2009 13:46

Problém vidím v tom, že spousta rodičů prostě řekne svým dětem, že na strojárně je to hlavně o matice(což je pravda), počítání a logice všeobecně. Prostě, že je to náročný studium a ať jdou radši na nějakou ekonomku. Ale i studenti už nejsou to co bývali(a to začlo už před mym příchodem). Většina tam jde jen aby dostali maturitu a o strojařinu nemaj nejmenší zájem. Příjmání bych nechal na průměr známek z ZŠ(já šel ještě na průměr lehce nad 1.5) tak bych to nechal na max 1.7(to musí dát snad každej ne?) apak prostě "odpad" vylifrovat jako to dělaj na VŠ. Škola by ale trochu oživit potřebovala. Peníze teď jdou vlastně jen do počítačů a učeben automatizace(neříkám, že je to špatně) ale je potřeba zrekonstruovat vybavení telocvičen, nabrat mladý lidi(co tomu opravdu rozumí, né jen učí) do dílen a přimět učitele donutit studenty se učit a to je práce ředitele. Bohužel je smutný koukat když škola otevře 5 studyjních oborů(zbytečně) a v prvácích jsou pouze 2!!! třídy. Sám nevím proč do betléma nikdo nechce a třeba Třebešín takovýhle problémy nemá. Když člověk chytne ty správný učitele jako Bušínovou, Ambroze, Bernáta, Řeřábka, Divokou tak jen zabedněnec si z toho nic nevezme a školu nedodělá

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis