Vlákno diskuse

Student už na vejšce – 24.11.2008 12:09 reagovat

Ahoj, je rozdíl mezi Technickým lyceem a ostatními obory. V lyceu se kladou nároky na matematiku a přírodní vědy. Myslím, že studium je na úrovni. Vhodné pro ty, kdo dále pokračují na ČVUT, MatFyz, VŠCHT, VŠE a ČZU. Škola je jedna z počítačově a softwarově nejvybavenších, které asi znáte. Co bych jí vytknul, že je zde příliš mnoho deskriptivní geometrie, která mne osobně dlouho štvala. Místo toho jsem měl radši rýsování v CAD a INVENTOR v předmětu zabývajícím se modelováním. Díky panu Mgr. Reichlovi jsem za studium navštívil Mnichovské technické muzeum, CERN (Evropská observatoř pro jaderný výzkum) a jiné aktivity spojené s vědou. Matematika je zde na velmi dobré úrovni, v posledním ročníku máte dokonce možnost semináře základů vysokoškolské matematiky, kde se berou složitější derivace, integrály, parciálky, diferenciální rovnice atd., které se většinou na gymnázích a ani technických školách neprobírají. Podle mne je Technické lyceum dobré až nadprůměr. O ostatních oborech se to říci tolik asi nedá, ve srovnání s lyceisty vím, že měli vždycky problém s matikou. Ale na střední školu se naučili hodně z oblasti IT, audia, videa, kamery, sítí atp. Matika, kterou jsem tady dostal mi hodně pomohla v prváku na vejšce ... nevím, co bych bez ní dělal.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Student už na vejšce – 24.11.2008 12:09

Ahoj, je rozdíl mezi Technickým lyceem a ostatními obory. V lyceu se kladou nároky na matematiku a přírodní vědy. Myslím, že studium je na úrovni. Vhodné pro ty, kdo dále pokračují na ČVUT, MatFyz, VŠCHT, VŠE a ČZU. Škola je jedna z počítačově a softwarově nejvybavenších, které asi znáte. Co bych jí vytknul, že je zde příliš mnoho deskriptivní geometrie, která mne osobně dlouho štvala. Místo toho jsem měl radši rýsování v CAD a INVENTOR v předmětu zabývajícím se modelováním. Díky panu Mgr. Reichlovi jsem za studium navštívil Mnichovské technické muzeum, CERN (Evropská observatoř pro jaderný výzkum) a jiné aktivity spojené s vědou. Matematika je zde na velmi dobré úrovni, v posledním ročníku máte dokonce možnost semináře základů vysokoškolské matematiky, kde se berou složitější derivace, integrály, parciálky, diferenciální rovnice atd., které se většinou na gymnázích a ani technických školách neprobírají. Podle mne je Technické lyceum dobré až nadprůměr. O ostatních oborech se to říci tolik asi nedá, ve srovnání s lyceisty vím, že měli vždycky problém s matikou. Ale na střední školu se naučili hodně z oblasti IT, audia, videa, kamery, sítí atp. Matika, kterou jsem tady dostal mi hodně pomohla v prváku na vejšce ... nevím, co bych bez ní dělal.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis