Vlákno diskuse

Míša Malá – 7.8.2007 20:10 reagovat

Takže asi takle jsem pryč třetím rokem to bude z týhle školy a musim říct že když jsem tam chodila tak učitelé někteří sice už odešli (např. Machová ...) ale aspoň 2 super učitelky (Matějková,Shilhartová) a 1 učitel (Střítezský) tam zůstali teda alespoň doufám. A ten ředitel co tam byl ..... ten byl super, nemůžu nic říct o tom co je tam teďko ale myslím si že ta škola už neni taková jako byla je strašne skažená těma budovama novýma a ta tělocvična vypadá jako akvárium...... ale jinak na ty učitele si ztěžovat nemůžu byli dobří teda aspoň ty 4 co jsem jmenovala a těm co jsem nejmenovala tak těm se omlouvám ale ty jsem nepoznala jako alespoň ty tři a pan učitel byl sice přísnej ale byl spravedlivej takže už to je odemně je zatím všechno a zatím ahoj

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Míša Malá – 7.8.2007 20:10

Takže asi takle jsem pryč třetím rokem to bude z týhle školy a musim říct že když jsem tam chodila tak učitelé někteří sice už odešli (např. Machová ...) ale aspoň 2 super učitelky (Matějková,Shilhartová) a 1 učitel (Střítezský) tam zůstali teda alespoň doufám. A ten ředitel co tam byl ..... ten byl super, nemůžu nic říct o tom co je tam teďko ale myslím si že ta škola už neni taková jako byla je strašne skažená těma budovama novýma a ta tělocvična vypadá jako akvárium...... ale jinak na ty učitele si ztěžovat nemůžu byli dobří teda aspoň ty 4 co jsem jmenovala a těm co jsem nejmenovala tak těm se omlouvám ale ty jsem nepoznala jako alespoň ty tři a pan učitel byl sice přísnej ale byl spravedlivej takže už to je odemně je zatím všechno a zatím ahoj

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou