Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Šikanózní prostředí,nepřátelské dětem,hlavně druhý stupen.Syn sem chodil a za celý druhý stupeň měl asi 3 kvalitní učitelky se zájmem něco naučit.Ostatní učitele si honili ego a záměrně tříštili kolektiv na lepší holky a hloupé a zlobivé kluky /nebyli,úplně normální kluci/.Škola má léta vyhlášenou zeměpisářku,která dává na špatné známky;i když se dítě připravuje a dělá jí dobře ničit vysvědčení.. Hrozná atmosféra,syn se sotva dostal na školu kvůli mnoha dvojkám,hrozila mu trojka a dnes je na gymplu štastný a patří mezi nejlepší.Hodně dětí se nedostalo,kam chtělo a rodiče zoufale hledali řešeni...Nedoporučuju,opravdu nikomu,výsledky si snad falšují,ve třídě se 3 děti dostaly kam chtěly.Trochu málo na elitní školu.
Kladská pořád platí za výbornou a náročnou školu, ale kvalita profesorského sboru šla bohužel prudce dolů. S jazyky, na které se škola specializuje, je to paradoxně bída, zbylo několik dobrých němčinářů (Iveljová, Bošek, Křivková), ale jinak jsou špatní. Jiné předměty jsou mnohem lepší. Mluvím o druhém stupni, první stupeň je spíše standartní. Učitelé se za poslední roky masově vystřídali a škola tak trochu přišla o onu pověstnou kvalitu. Ale někteří učitelé jsou stále skvělí a mají autoritu i dobrý přístup. Výukové metody rozhodně nejsou moderní, ale s trochou štěstí na učitele děti škola opravdu dobře naučí a lehce se dostanou na gymnázia.
"JSME NEJLEPČEJŠÍ ŠKOLA NA SVĚTĚ"
Školu hodnotím velice kladně, je náročná to ano,děti vede hodně k samostatnosti,výborné jazykové pobyty a mimoškolní aktivity, jazyky p. Bošek - nj je vynikající, ale konverzace - rodilí mluvčí z nj,aj bída - vůbec neumí učit,měla by to být konverzace čili důraz na mluvení ,probírání témat jako celku, ale oni píší testy ( úplně mimo jazykovou úroveň žáků - sami uznali po připomínkování učitelky).
Na která gymńazia nejčastěji odcházejí žáci z 5. třídy?
Přesně jak to píše někdo dole. Teprve na gymplu mě začalo učení bavit, protože to už není jen "učení pro učení". ale konečně "poznáváme". Škola i atmosféra fajn, ale s těmi testy se to fakt přehání. A bohužel, i když je to jazykovka, tak na jazyky je to tam docela bída. Skvělí jsou Bošek a Křivková, ale zrovna učitelka z Německa je teda fakt na pendrek. A stejná situace je i v AJ. Takže záleží na tom, koho dostanete. Podobné je to i v matice, skvělá je Klimentová, takže některá třída má štěstí, jiná halt smůlu. A pak se to samozřejmě odrazí i na přijímačkách. Ale jo, vcelku musím uznat, že jsem tam chodila ráda, sešli jsme se fajn třída, takže tím se to vynahradilo.
Stejný trend jako ZŠ Drtinova. Nic vzjmečného u tradiční jazykové školy, která funguje po desetiletí.
Dle mého názoru velmi dobrá škola, mám tam dceru. Je těžká, na žáky klade vysoké nároky, ale neřekla bych že přehnané. Bezesporu ideální příprava na gymnázia, i na ta nejprestižnější. Zklamaná jsem spíše z výuky jazyků, není taková, jak jsem si u specializované jazykové školy představovala. Celkově ale vůbec nelituji, lepší ZŠ jsme vybrat nemohli...doporučuji všem, jen upozorňuji, že se zde dítě musí učit, druhý stupeň je již velmi náročný, přechod na gymnázium pak ale asi pro dítě velmi nenásilný, což je skvělé.
Já jsem absolvent Kladské. Direktivní vedení učitelů, dril, biflování, srovnávání dětí. Až gymnázium mi otevřelo oči o čem je vlastně vzdělávání a s tím přišla i touha učit se a zajímat se o témata. Pod hrozbou testů, zkoušení a známek se dítě nemůže motivovat.