Adresa: | Soukromé gymnázium ALTIS K Libuši 57 148 00 Praha 4 |
---|---|
www: | http://www.altis.cz/ |
e-mail: | [email protected] |
tel: | +420 244 912 007 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Jsem rád, že někteří rodiče to vidí podobně. Zcela nechápu výuku fyziku, kde nejsou skoro žádné pokusy, zápisky a dokonce ani učebnice. Škola je velmi nemoderní a žádná třída nemá ani interaktivní tabuli. Je pravda, že mají jednu vyučovací hodinu informačních technologií, ale jinak se počítačů nesmí ani dotknout. V některých hodinách žáci mohlou hrát Kahoot, ale data rodiče musí dětem platit sami, jelikož Altis nemá vlastní wifi.
Nikdy, ale opravdu nikdy se nezmiňujte,že odcházíte z této školy. Někteří učitelé jsou schopni Vám udělat z posledních 4 měsíců před odchodem úplné peklo. Každou hodinu Vám budou vypočítávat důvody proč neodcházet a budou tvrdit, že ALTIS je nejlepší. Oni si vážně myslí, že tam studuje ,,elita národa", ale opak je pravdou. Tento rok se na ALTIS hlásilo 36 dětí a brali 34. Takže si o tom sami udělejte obrázek.
Naprostý souhlas s komentáři Bývalého studenta níže. Nejde o subjektivní pohled, ale o každodenní tristní realitu podnikatelského projektu, nikoliv vzdělávací instituce...
Sit down, small bitch. Takhle oslovuje odborník na angličtinu, rodilý mluvčí Pitts, své žákyně. Školu nedoporučuji, nedovolate se nápravy.
2/2 Velmi často se během studia stávalo, že nám bylo důrazně připomenuto, že jsme z bohatých rodin, a tak nemáme právo se zasazovat o zajištění studentského WIFI připojení nebo lepších projektorů či Office balíčků do školních počítačů. Ani konstruktivní výtky směrem k některým vyučujícím nebyly vyslyšeny, a to i přesto, že byly opodstatněné. Uznejte sami, že zeměpisář, který hodinu koncipuje jako předčítání z učebnice, kterou viděl nejspíše poprvé životě, není deifnicí "kvalitního učitele" a už vůbec nesplňuje první dvě písmena ze zktratky ve slově ALTIS (ambice - lidskost - TVOŘIVOST...). Vše zachraňují někteří učitelé z pedagogického sboru, který je v některých ohledech vybaven skutečnými kapacitami, jemž na vzdělávání a na dětech záleží. Zdůrazňuji, že jen někteří učitelé dosahovali těchto kvalit. Zpravidla jsou to ale učitelé, kteří si sami zakusí s vedením školy velmi nepříjemné chvíle kupříkladu při jednání o pracovních podmínkách. Ale čert to vem, vlastně při jednání o čemkoliv na denní bázi. Učí však "z poslání" a patří jim za to všechna čest, s povděkem na ně budu vzpomínat. Paradoxem tedy je, že tuhou a nepřátelskou atmosféru na škole spojuje společný zájem - hlavně dostudovat a být už pryč. 8 let je na to ale dlouhá doba. Některé momenty z výuky jsou samozřejmě skvělé, a to díky nasazení vybraných učitelů, jak zmiňuji výše. Podpásovky ze strany vedení a ponižování žáků i učitelů za to ale nestojí. Důrazně doporučuji, dejte své děti jinam, pokud nechcete, aby se naučily "držet hubu a krok" a rozvíjely se skutečně v tom, v čem vynikají, co je baví, a necítily se špatně, protože jim vybraný člen rodiny F. řekl, že nejsou dost dobré a že na jiné škole by to nezvládly. Existují desítky škol v Praze, které nabízí lepší klima, výuku i nabídku studijních možností a mimoškolních aktivit. Nakonec snad dodám, že Altis potřebuje k životu vás a nikoliv vy jej. Jestliže se se svými ratolestmi chystáte na den otevřených dveří, myslete na to. Přeji hodně štěstí při volbě.
1/2 Velmi jednoduché studium, které nevyžaduje téměř žádnou domácí přípravu. Nulová podpora mimoškolních aktivit, naopak - během studia bude vašim dětem doporučeno, aby aktivity kvůli "studiu" omezily na minimum. Přidaná hodnota za velmi vysokou cenu školného je pouze v počtu žáků ve třídě. Negativum malinké školy je izolovanost o reálného vnějšího světa, nehledě na to, že umístění na sídlišti v Petrovicích ničemu nepomáhá. Všude za sportem i kulturou je to daleko a ze studia na Altise se tak stává stereotypní rutina. Během studia jsou žáci ujišťováni, že co do kvality výuky se dá Altis srovnávat například s PORGem nebo Keplerem. Výsledky maturit však v posledních letech zaznamenávají sestupnou tendenci a při hodnocení "výuky" se zapomíná na fakt, že na jiných školách jsou podporovány i činnosti v dobrovolnictví, výjezdy za studiem do zahraničí prostřednictvím prestižních stipendií či další studium na zahraničních univerzitách. Nic z toho Altis nenabízí, naopak - o možnostech studovat v zahraničí nikdo studenty neinformuje, při odjezdu za angličtinou na rok musíte stále hradit vysoké školné, protože studium vám nedovolí přerušit. Před několika lety nás navštívila absolventka, která odjela na King's College do Londýna, při přednášce dala nejmenovaná učitelka, která je součástí vedení školy, výrazně najevo pohrdání její volbou, namísto aby stimulovala diskuzi. Mnoho rodičů se rozhodne své děti dát na Altis, jelikož přístup pí. Fišerové a Jelínkové je k uchazečům velmi vstřícný. To se však v průběhu studia mění - ředitelka není defacto k zastižení a o školu se nezajímá, řeší pouze nejnutnější formální záležitosti typu tvorby výroční zprávy nebo nábor nových žáků. Majitel školy (manžel ředitelky) je ve škole mnohem výraznější, byť v pedagogickém sboru nijak nefiguruje. Jeho pravidelnou činností je křik na žáky, vyhrožování, že budou ze studia odejiti za trapné prohřešky typu rozbité toalety, či vymlouvání se na zvýšení školného ročně o 5 000 Kč "kvůli inflaci". Zástupkyně ředitelky Jelínková, pokud vím, učila přes dvacet let primány jako třídní učitelka i češtinářka. Z jejích metod mi stávají doteď vlasy hrůzou na hlavě - pamatuji si, jak jsme jako vystrašení 11 letí žáčci po příchodu na novou školu pravidelně psali testy na téma "Kdo z tvých spolužáků by na naší škole neměl studovat? Zdůvodni." nebo "Kteří učitelé by u nás na škole podle tebe neměli učit?". Běžnou praxí bylo zesměšňování spolužáků, kterým škola nešla tolik, jako jiným premiantům. Zástupkyně Jelínková s potěšením trávila hodiny křikem na 11 leté žáčky a vyčítala jim "neschopnost" a "nespolehlivost" - tolik se skrývá za "individuálním přístupem v rodinné škole". Inu, nikoho nejspíše nepřekvapí, že zmíněná paní Jelínková je manželkou Ervina van Harleema, jednoho z nejznámějších agentů KGB, který dříve působil v Londýně.
No... kde začít... Pokud chcete jednoduše odmaturovat, vyberte si Altis. Musíte však mít pevné nervy a chuť platit, neboť během studia narazíte na nepřívětivé vedení, které do školy nevrazilo pomalu ani korunu, špehuje vlastní studenty a vždycky si vyhledává nějaký jednoduchý terč. Učitelský sbor není o moc lepší, jelikož polovina učitelů zde vyučuje už 20 let, a tím pádem jsou jejich místa nedotknutelná. Mohou si tedy dovolovat prakticky cokoliv. Pan profesor Mniazga je příkladem. Každý učitel má své oblíbence a ti, kteří mezi ně nepatří to dostávají sežrat. Nesmíme ani opomenout neustále se zvyšující školné a dceru ředitele. Celkově bych školu nedoporučoval, radši bych hledal jinde. Vedení:1/10 Sbor:5/10 Vybavení:2/10
zkrátka: vedení školy je absolutně nefunkční, reinvestice do prostorů/zkvalitnění výuky prakticky nulové. Počítejte se škatulkováním a labelingem(ze strany vedení, ale i některých učitelů) , na škole je velmi cítit duch StB. Pokud máte rádi jakoukoliv formu pokorku, tak doporučuji jinou školu, na ALTISe se nic nemění a asi ani nezmění. I s minimální námahou může být nadprůměrně inteligentní člověk na topu třídy, opravdu nedoporučuji. Dejte děti radši jinam
Chodím na tuto školu. Upřímně nechápu, proč někteří píšou tak hnusné recenze. Sakra lidi, probuďte se! Chcete tvrdit, že gymnázium, které je považováno za jedno z nejlepších v ČR je pračka na peníze atd.? Pokud ano, tak jste na školu asi nechodili. Ovšem nemůžu soudit jaké to bylo, když škola byla v Kunraticích, ale teď ji není co vytknout. Na ALTISU učí jen lidé, kteří jsou odbornící ve svém oboru. Nemám, co škole vytknout.