Adresa: | Gymnázium Omská 1300 100 00 Praha 10 |
---|---|
www: | http://www.omska.cz |
e-mail: | [email protected] |
tel: | +420 267 311 317 |
Nabídka Zkoušek nanečisto:
Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis
Paní Sláviková už je samozřejmě několik let v důchodu, pan Šmíd je stále v kondici a učí :-)
Sláviková tam pořád ještě učí ?!? Vždyť to byla manželka sovětského důstojníka, cožpak se na počátku 90. let nevrátila do Sajuzu ??
Můžete mi, prosím, napsat něco o čtyřletém na této škole. Jak jste spokojeni? Díky
jakože komáři??!
Chodila jsem na tuto školu tehdy ještě základní s rozšířenou výukou jazyků(v 80-tych letech byla nazývána ZŠ Československo-kubánského přátelství) a učil mě přírodopis současný prof. Šmíd a ruštinu prof. Sláviková. Neuvěřitelné...
Na tuto školu se názory dost liší. Po přečtení se mi zdá, že kladně hodnotí spíš osmileté a záporně čtyřleté? jste někdo z těch, co hodnotíte kladně ze čtyřletého?
Kdo nadává na tuto školu zřejmě je hysterický z toho že jí nezvládá, nebo že ho tam ne všichni rozmazlují. Školu můžu na 120% doporučit. 95% profesorského sboru je perfektních, jak v přístupu, tak v kvalitě. Ředitel je vynikající. Opravdu můžu jen a jen doporučit.
Omská = úlet! Nikdy více!
Letos budu maturovat, takže myslím, že není povolanější osoba, která by mohla hodnotit. Začal bych asi dnem otevřených dveří. Ano, mazali med kolem huby - na výlet do VB jezdí tercie... tak trochu zapomněli zmínit, že jen 40 studentů z obou tříd.. nakonec jsme si to sami zařídili tak, aby mohli jet všichni, ale přijde mi sprosté neříkat celou pravdu. Téma kantoři je velmi složité. Opravdu se najdou profesoři, kteří jsou arogantní, méně ochotní a celkově je jejich přístup velmi podivný. Já však měl za celé své studium většinu profesorů na velmi vysoké úrovni co se týče znalostí, schopnosti učit a také ochoty pomoci. Bohužel zde mluvím spíše o starší generaci profesorů, ti novější některé z uvedených charakteristik nesplňují a vzhledem k tomu, že věk nelze zastavit, se situace bude spíš zhoršovat, zvlášť když je v případě sporu student x učitel rozhodně upřednostňován učitel, i když je to třeba neprávem. A je upřednostňován ředitelem, který si neuvědomuje, že si vychovává kantory, a tím, že jim jasně pomáhá, jim pouze zvyšuje ego a studentovi dává už v tomto věku pocit, že spravedlnost neexistuje. Co se týče technické vybavenosti, je na tom škola docela dobře, drtivá většina tříd má počítač na prezentace, nebo alespoň projektor. To, že dost často blbne internet apod. je věc druhá. Velkým problémem je školní jídelna, kde dávají opravdu málo jídla (dávají stejnou porci jak primánovi, tak oktavánovi) + doplňkový prodej je tak předražený, až je z toho člověku zle. Ale děti si to kupují, protože nemají od rodičů peníze v hotovosti, ale na kartičce ano... Rád bych také zareagoval na nějaký komentář studenta čtyřletého studia... studenti čtyřletého studia to mají snazší už z toho důvodu, že třeba v takové angličtině jsou minimálně o učebnici pozadu. A opravdu pochybuji o tom, že by na ně byl vytvářen větší tlak než na studenty osmiletých, spíš naopak. Tento rok tedy budu maturovat a budu se hlásit na VŠ. A můžu říct, že když student chce, tak ho kantoři bez problémů připraví na maturitu a v řadě případů i na přijímací řízení na VŠ. Pokud tohle bude číst někdo ze současných studentů, tak bych jim poradil, aby si pročetli témata maturity a uschovávali si veškeré materiály, které jim vyučující rozdá (hlavně v AJ) a pokud dostanou na zemák prof. Vojířovou, tak ať si pečlivě dělají zápisky, k maturitě se jim to bude nesmírně hodit a odpadne jim starost shánět si k ní studijní materiály(a pokud si vezmou zeměpisný seminář, tak tohle platí obzvlášť).