Gymnázium mezinárodních a veřejných vztahů Praha, s.r.o.

Přidat komentář

Reakce na zprávu
Anonym – 25.8.2015 10:39

Při srovnávání škol velmi záleží na úhlu pohledu. Srovnávám se vždy s lepším a ne s horším. Kdo z nás chce mít horší výsledky, být horší? Ne celá Praha by chtěla studovat na německé škole, proč? Tak jako ne všichni se chtějí přestěhovat do Německa. Když žiji v Praze, chci mít to nejlepší v Praze. Jistě je v Praze spousta lepších škol, dobrých škol, nebudu vždy poukazovat na to, co bylo a na to horší, ale na to, co se v životě dá zlepšit. Vždy v životě může být něco lepšího a ještě lepšího. Někomu stačí málo, nebo průměr, opravdu jen záleží na tom, komu co stačí. Proto jeden hodnotí tak a druhý onak. Co jednomu stačí a víc nechce, je druhému málo, nebo skoro nic. A jestli dítě umí srovnatelně s ostatními špičkovými školami, ukáže jen čas. A jazyky nejlépe naučí jen jazyková škola, soukromý učitel, obyčejná škola není schopna vysvětlit gramatiku, procvičit ji a naučit mluvit. Nemá na to čas a prostor, těch pár minut týdně, co věnuje davu (myšleno třídě), nemůže žádného jednotlivce nic naučit. A pokud si na to hraje, že je jazykovou a nebo lepší, či horší, to jsou jen akademické debaty bez výstupu k jedinci, který se chce něco naučit. Jediná rada do života je, zajistit si zdroje vzdělání z více stran, nespoléhat na to, že jedna škola něco naučí, naučí více, nebo méně, ale ne vše. Zajistit si doučování, více hlav víc ví, co na tom, že to stojí peníze, domovy důchodců jsou v Německu také dražší než u nás, doučování může být levnější od studentky, nebo dražší od pracovníka výzkumného ústavu, záleží na možnostech jedince. Pokud se někomu na nějaké škole líbí, ať tam zůstane, pokud ne, ať odejde, ale vykládat někomu, že někde je hůř, je zbytečné. Vždycky může být hůř. I ve vězení je hůř než na svobodě, pokud to zrovna není fešácký kriminál. Vůbec mne neuchvacují vymoženosti elektronické třídnice, abych se dozvěděl, jestli mé dítě šlo do školy, nebo jinam nebo jeho známky. Jestliže jako rodič zvládám výchovu svého dítě, známky či docházku se stejně dozvím. Jo a také souhlasím s názorem, že paní profesorka Suchomelová stojí vysoko v mých očích co se týče profesorského sboru. Výborně vysvětluje, nepodvrhuje věci, které se neučí a najdou se maximálně na internetu. Vrchol ubohosti je chtít v poslední chvíli něco latinsky, když se to oficiálně nepožadovalo. Za ty peníze, které se do této školy ročně investují bez ohledu je-li to moc, či málo, vyžaduji maximum, možná je to více, než je mi schopna dát.

Kontakt na školu

Adresa: Kuncova 1580
155 00 Praha 5 - Stodůlky
www: http://www.gymnaziumstodulky.cz/
e-mail: [email protected]
tel: 251 550 846

Komentáře 100 - 108 z 100

Rodic1 – 16.10.2010 11:04 reagovat strom

Dlouho jsme vahali ,jestli neco napsat. Uz je to za nami. Pred rokem a pul jsme stali pred problemem co dal.Chteli jsme pro dceru to nejlepsi.Neuspela na statnim gymn.u prijimacek.No neuspela,vykon solidni,ale pri pretlaku na osmiletky-nestacil.A tak jsme se upjali k dalsi alternative-soukrome sfere skolstvi. Nase dosavadni reference byly vseobecne negativni co se tyce privatnich skol v Cechach.O to vic jsme se snazili najit reference na soukrome gymn. v Praze.Vetsinou negativni.Dovedeli jsme se pres internet o gymn. Stodulky.Reference zadne.A tak jsme se sami falesne ukajeli,ze snad to bude dobry. Prijimacky-zadny problem -spis sranda nez selekce.Jednoduse kdo prijde, bude prijat.Pani reditelka se s nami setkala.Podala nam solidni a sebevedomy vyklad o skole. Skolni rok zacal"team-buildingovym" vyletem v prirode zvanym adaptacni kurz.Stale dobry.Pak to, ale zacalo.Zacali jsme pozorovat podivne zpusoby vyuky matematiky.Dcera se nam sverovala se systemem vyuky ucitele matematiky.On to zadny system nebyl, ucitel byl bez praxe i bez prislusneho vzdelani.Slusne jsme dosli za pani reditelkou o pomoc pri reseni problemu.Opet slusne s nami jednala,ale opet podotykam velice sebevedome.A poprve jsme si vyslechli jeji (jeste mnohokrat pozdeji opakovanou)vetu "MUSITE MI DUVEROVAT".Pri nahodne navsteve hodiny matematiky jsme byli naprosto sokovani.Pan ucitel nezvladal vyuku.Pak nasledovalo zjisteni o pochybnem hodnoceni zaku. Kazdy ucitel si to vykladal po svem Nejdu zachazet do detailu.Zakovi stacilo nedochazet na pisemky, treba ze zdravotnich duvodu a to naprosto programove a hned jste si zlepsili hodnoceni.Zkratka jste se celkem elegantne vyhli prip.spatnemu hodnoceni.Nepodstatne znamky(napr. za dom.ukol.)se staly podstatnymi.Prekvapene konstatovani rodice,ze zaci nemusi vyuce venovat doma az tolik usili,vyresili pokrivenym a neprofesionalnim hodnocenim pedagogu, a to tak aby vsichni skoncili s dvojkama a max, trojkama.Na druhe strane minimum zaku se samymi jednickami vyresil i problem s urovni.Tak aby to tak trochu vypadalo jako na gymn.A nikoho neodradite pro velkou narocnost.Vysledky pak jsou "ZGLAJCHOVANY" do hodnoceni "2"i kdyz jsou mezi zaky zasadni rozdily.Prioritou proste je platce skolneho, aby platil.Proc tomu tak je?Domnivam se ,ze problem zacina u pani reditelky a zaroven majitelky skoly.Tzv. "one-man show". Neschopny ucitel zustava, zatimco schopny je pro svuj nazor vyhozen.Jednoznacna nestabilita ucitelskeho sboru,nekvalifikovanost ucitelu i osoba pani reditelky samotne je pro nas jakousi prapricinou problemu teto skoly. Takze jsme volili odchod.Pro dite je to stresujici, o to vic nas volba teto skoly mrzela.Nase dite nepatrilo ke spatnym zakum, naopak k te nejlepsi casti tridy.Takze to nebylo reseni zhrzenych rodicu a jejich naprosto neschopneho potomka.Opak je pravdou.Nasledne odesel i nejlepsi zak tridy a dnes uz oba navstevuji solidni zakladni skolu v Praze.Je to vsechno jeste na dlouhe vypraveni.Pohled samozrejme subjektivni.Ovsem se snahou argumentovat a tak to zobjektivizovat.Na vsechno tady neni prostor.Na zaver jen jedna perlicka.Sve dite sem muzete prihlasit kdykoliv.A to v 6,7,nebo v osme tride ZŠ atd.Takze je to 8,7,6,5 i 4lete gymnazium ostatne tak jako i na jinych soukromych gymnaziich.Osobne jsme se o tom presvedcili.Jak v Stodulkach tak i jinde.Shrnuti- zkusenost absolutne negativni.NEDOPORUCUJEME na zaklade osobnich zkusenosti.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis