Vlákno diskuse

Anonym – 28.4.2014 17:27 reagovat

Odpovědi: 1)Náročnost výuky latiny určitě záleží na vyučujícím. Někdo klade větší důraz na gramatiku, jiný zkouší hodně ze slovíček. Učebnice jsou taky různé. Používala se Latina pro gymnázia a určitě Přehled latinské mluvnice. Hrůzou ovšem je, že se uvažovalo (snad už neuvažuje) o povinné volbě maturity z výběru matematika nebo latina. Člověk, který nemá talent ani na jedno, by měl pak prostě smůlu. Na druhou stranu se najdou i dobrovolníci, kteří si maturitu z latiny zvolí - když se pak na toho odvážlivce jdete k maturitě podívat, vypadá to poměrně schůdně a jednoduše. 2) Studium není tak náročné. Ze začátku může být překvapením ústní zkoušení skoro v každém předmětu - vždy na začátku hodiny (ne na všech základních školách ho totiž praktikují). Dál se člověk musí připravit na to, že už nebude věčným jedničkářem a dostane třeba i trojku :D. Další hrůzou jsou rozvrhy. Na základce měl člověk maximálně do dvou a najednou tam má být do půl čtvrté a ještě ke všemu vstávat na nultou hodinu. Také je zapotřebí naučit se učit (najít si vhodný způsob "jak se učit"). Hodně nás bylo ze základky zvyklých se skoro vůbec neučit, pak přišla drobná rána, ale obvykle stačí si látku přečíst o přestávce před hodinou, abyste měli přehled. Pak se i učí lépe na písemku.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Anonym – 28.4.2014 17:27

Odpovědi: 1)Náročnost výuky latiny určitě záleží na vyučujícím. Někdo klade větší důraz na gramatiku, jiný zkouší hodně ze slovíček. Učebnice jsou taky různé. Používala se Latina pro gymnázia a určitě Přehled latinské mluvnice. Hrůzou ovšem je, že se uvažovalo (snad už neuvažuje) o povinné volbě maturity z výběru matematika nebo latina. Člověk, který nemá talent ani na jedno, by měl pak prostě smůlu. Na druhou stranu se najdou i dobrovolníci, kteří si maturitu z latiny zvolí - když se pak na toho odvážlivce jdete k maturitě podívat, vypadá to poměrně schůdně a jednoduše. 2) Studium není tak náročné. Ze začátku může být překvapením ústní zkoušení skoro v každém předmětu - vždy na začátku hodiny (ne na všech základních školách ho totiž praktikují). Dál se člověk musí připravit na to, že už nebude věčným jedničkářem a dostane třeba i trojku :D. Další hrůzou jsou rozvrhy. Na základce měl člověk maximálně do dvou a najednou tam má být do půl čtvrté a ještě ke všemu vstávat na nultou hodinu. Také je zapotřebí naučit se učit (najít si vhodný způsob "jak se učit"). Hodně nás bylo ze základky zvyklých se skoro vůbec neučit, pak přišla drobná rána, ale obvykle stačí si látku přečíst o přestávce před hodinou, abyste měli přehled. Pak se i učí lépe na písemku.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis