Vlákno diskuse

Anonym – 26.7.2011 19:00 reagovat

Můj syn bude letos navštěvovat tercii na Novém Porgu. Škola to není v žádném případě jednoduchá a kdo se nechce učit, může se vrátit na základní školu nebo jiné jednodušší gymnázium. Vybírali jsme gymnázium dlouho a jsme rádi, že se synovi podařilo u zkoušek uspět. Známky má "jen dobré", ale to co je na Novém Porgu dobré by na ostatních školách bylo výborné nebo chvalitebné. Tak to prostě je. Stupnice hodnocení je velmi jasná a přehledná protože dítě může mít buď lepší nebo horší jedničku, dvojku atd. a také ohodnocení přístupu k učivu A-F je velmi vypovídající. Od nového školního roku by měly být známky online, což kvituji s povděkem, protože někdy ze syna dostat známku je složité, ale škola se vyvíjí a reaguje na podněty ze stran rodičů. Zmíněná paní profesorka Pavelková patří mezi nejlepší na škole, je hodně objektivní a spravedlivá. Naprostou nepravdou je, že na třídních schůzkách s námi mluví profesoři nadřazeně, naopak snaží se pomoci i v průběhu trimestrů a komunikace mailem je rychlá a účinná. Ano přizpůsobujeme svůj víkendový program dítěti, ale i dítě nám, je potřeba prostě najít kompromis. Patříme k rodinám, které vydělávají na školné a naprosto toho nelitujeme. Výuka angličtiny je nadstandardní a dětem, které nepřišly z mezinárodních škol a jejich úroveň angličtiny není tak vysoká, je věnována velká pozornost a snaha, aby látku dohnaly. Většinou ze školy odcházejí profesoři, kteří nesplňují požadavky školy, ale samozřejmě i ti, kteří se stěhují někam jinam, to je ale všeobecný problém všech škol se zahraničními učiteli. Mamince, která vidí problém v tom, že jsou studenti hodnoceni za skupinovou práci bych ráda připomněla, že v zaměstnání se téměř nikdy nejedná o práci jedince, ale o práci týmovou, proto jako velkou výhodu vidím i to, že hodnocena je skupina, děti se tak naučí jak pracovat v týmu, jak ho vést a jak být jeho součástí. Další nespornou výhodou jsou prezentace, které se učí zvládat od primy, není to naprosto věc jednoduchá zpracovat zadané téma a pak předstoupit před třídu a svoje nabyté znalosti "prodat". Moje dítě je v této škole spokojené a způsob, kterým jsou děti vedené je určitě připraví do života a pro jejich další povolání o hodně lépe než ostatní školy. Nakonec naše rodina o tom ví své, základní školu jsme vyměnili 4x, nemohli jsme se smířit s tím, že způsob výuky od doby, kdy jsme chodili do školy my, se systém výuky absolutně nezměnil.

Přidat hodnocení

Reakce na zprávu
Anonym – 26.7.2011 19:00

Můj syn bude letos navštěvovat tercii na Novém Porgu. Škola to není v žádném případě jednoduchá a kdo se nechce učit, může se vrátit na základní školu nebo jiné jednodušší gymnázium. Vybírali jsme gymnázium dlouho a jsme rádi, že se synovi podařilo u zkoušek uspět. Známky má "jen dobré", ale to co je na Novém Porgu dobré by na ostatních školách bylo výborné nebo chvalitebné. Tak to prostě je. Stupnice hodnocení je velmi jasná a přehledná protože dítě může mít buď lepší nebo horší jedničku, dvojku atd. a také ohodnocení přístupu k učivu A-F je velmi vypovídající. Od nového školního roku by měly být známky online, což kvituji s povděkem, protože někdy ze syna dostat známku je složité, ale škola se vyvíjí a reaguje na podněty ze stran rodičů. Zmíněná paní profesorka Pavelková patří mezi nejlepší na škole, je hodně objektivní a spravedlivá. Naprostou nepravdou je, že na třídních schůzkách s námi mluví profesoři nadřazeně, naopak snaží se pomoci i v průběhu trimestrů a komunikace mailem je rychlá a účinná. Ano přizpůsobujeme svůj víkendový program dítěti, ale i dítě nám, je potřeba prostě najít kompromis. Patříme k rodinám, které vydělávají na školné a naprosto toho nelitujeme. Výuka angličtiny je nadstandardní a dětem, které nepřišly z mezinárodních škol a jejich úroveň angličtiny není tak vysoká, je věnována velká pozornost a snaha, aby látku dohnaly. Většinou ze školy odcházejí profesoři, kteří nesplňují požadavky školy, ale samozřejmě i ti, kteří se stěhují někam jinam, to je ale všeobecný problém všech škol se zahraničními učiteli. Mamince, která vidí problém v tom, že jsou studenti hodnoceni za skupinovou práci bych ráda připomněla, že v zaměstnání se téměř nikdy nejedná o práci jedince, ale o práci týmovou, proto jako velkou výhodu vidím i to, že hodnocena je skupina, děti se tak naučí jak pracovat v týmu, jak ho vést a jak být jeho součástí. Další nespornou výhodou jsou prezentace, které se učí zvládat od primy, není to naprosto věc jednoduchá zpracovat zadané téma a pak předstoupit před třídu a svoje nabyté znalosti "prodat". Moje dítě je v této škole spokojené a způsob, kterým jsou děti vedené je určitě připraví do života a pro jejich další povolání o hodně lépe než ostatní školy. Nakonec naše rodina o tom ví své, základní školu jsme vyměnili 4x, nemohli jsme se smířit s tím, že způsob výuky od doby, kdy jsme chodili do školy my, se systém výuky absolutně nezměnil.

Nabídka Zkoušek nanečisto:

Příprava na zkoušky
střední školy

3. třída 4. třída 5. třída 6. třída 7. třída 8. třída 9. třída

Příprava na
maturitu a vysoké školy

maturanti

Volný čas a prázdniny

soutěže letní kempy

Další projekty Zkoušek nanečisto

e-jazyky.cz - naše jazyková škola matematickapohotovost.cz
rychlá pomoc s matematikou
vsenavse.cz - příprava na VŠE a další VŠ maturujeme.cz - maturitní učebnice e-matematika.cz - komplexní matematický web e-fyzika.cz - svět fyziky

Provozuje

Mgr. Petr Husar - Zkoušky nanečisto
Na Březince 22
150 00 - Praha 5
IČ: 45297223
DIČ: CZ-6310121840
logo Zkoušky nanečisto

Mgr. Petr Husar - zkousky-nanecisto.cz, autorem grafických prvků je Josef Quis